3

موضع جریان تشیع انگلیسی نسبت به فتوای جهاد با داعش

  • کد خبر : 40975
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
موضع جریان تشیع انگلیسی نسبت به فتوای جهاد با داعش
یکی از خباثت های جریان شیرازی، القاء شبهات در فضای مجازی و رسانه های ماهواره ای که سرویس های جاسوسی غرب در اختیارشان قرار داده می باشد و موضع گیری بر خلاف مبانی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، وقتی رهبر انقلاب در هشدارهای ناصحانه خود از جریان خطرناک شیعه انگلیسی سخن گفتند و آن را در کنار اسلام آمریکایی، عامل تفرقه و نفاق با منشأ غربی در جهان اسلام دانستند و خاطرنشان کردند که آن تشیعی که با سازمان جاسوسی «ام آی سیکس» انگلیس مرتبط است و آن تسننی که مزدور سازمان جاسوسی «سیا» است هر دو ضد اسلام و ضد پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) هستند.(1) از آن هنگام خباثت‌های بزرگان این جریان، ازجمله سید صادق شیرازی و شیخ فتنه‌گر یاسر الحبیب نسبت به علما و مراجع تقلید شیعه و نظام جمهوری اسلامی ایران دوچندان شد.

یکی از خباثت های این جریان، القاء شبهات در فضای مجازی و رسانه های ماهواره‌ای که سرویس های جاسوسی غرب در اختیارشان قرار داده می باشد و موضع گیری بر خلاف مبانی انقلاب اسلامی ایران است؛ به عنوان نمونه یکی از مواضع جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای ظهورش نسبت به اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی موضع گرفته، دفاع از مردم مظلوم فلسطین را استراتژی خود قرار داده و حتی امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) در اقدامی تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کردند.

اما آقای سید صادق شیرازی نسبت به این سیاست حمایتی ایران از فلسطین موضع گرفته و در سخنانی گفتند که: «یکی از بزرگترین خیانت های جمهوری اسلامی و رهبران آن به جهان تشیع، حمایت از سنی‌های کشور فلسطین و سوریه و فارغ شدن از بلاد و بقاع متبرکه شیعه است. باید به جای مسجد الاقصی، به فکر مبارزه با غاصبان و تخریب کنندگان قبرستان بقیع بود و همچنین از جمله خیانت جمهوری اسلامی چرخاندن نگاه‌ها از کربلا به قدس است.»(2)

اما در مقابل این سخنان بی اساس سید صادق شیرازی باید گفت که زمانی کربلا و حرم مطهر حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در سوریه در معرض خطر جدی گروه سنی های تکفیری و گروه خبیث داعش قرار گرفته بود، شما که منادی و مدعی حفظ و حراست از اصول اصیل شیعی و پاسدار حرم‌های متبرک ائمه اطهار (علیهم‌السلام) هستید و سالهاست پیروان خود را به قمه زنی (که طبق استدلال خودتان برای حفظ روحیه جهادی و حماسی است) وادار می‌کنید، چگونه از کربلا و … در برابر گروه داعش دفاع کردید؟!

آیا تاکنون کوچکترین اقدامی برای مقابله با گروهک‌های تکفیری در عراق و سوریه داشته‌اید یا نه؟! نه تنها اقدامی برای مقابله نداشتید، بلکه در مقابل علمایی که فتوای جهاد در مقابل این گروهک‌های جنایتکار تکفیری را صادر کردند، موضع گرفته و به تهمت و اهانت‌های ناروا به این علما پرداختید.

ياسرالحبيب که از مبلغان و مقلدان سر سخت سيد صادق شيرازی است، در يکی از همين شبکه‌های ماهواره‌ای که سرویس های جاسوسی غرب در اختیار آنها قرار داده است، ملت عراق را به تجمع در مقابل بيت آيت‌الله سيستانی تحريک می‌کند، به اين بهانه که اين مرجع تقليد با فتوای جهاد، مسلمانان را مقابل هم قرار داده است.(3)

پی‌نوشت:
1. مجمع جهانی شیعه شناسی، «تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی در تقابل با اسلام»، ۲۰ دی ۱۳۹۳.
2. پرتال انهار، «بی پرده با سید صادق شیرازی».
3. آخرین خبر، چرایی ردپای شیعه انگلیسی در ماجرای لندن، ۱۹ اسفند ۱۳۹۶.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!