5

فرکانس و راز جذب ثروت در مؤسسه عرشیان

  • کد خبر : 54610
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
فرکانس و راز جذب ثروت در مؤسسه عرشیان
عرشیان‌فر که دارای تفکرات التقاطی است در مباحث خود از برخی آموزه‌های دین اسلام نیز استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، عرشیان‌فر که مؤسس و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی عرشیان است؛ خود را مبدع و طراح دوره‌های آموزشی تخصصی همچون دوره پولسازی، دوره لایف پلاس، دوره مربیگری زندگی و دوره مربیگری کسب و کار می‌داند در حالی که این دوره‌ها به عناوین مختلف از سوی دیگران در سطح کشور و جهان تدریس می‌شود و همه برگزار کنندگان نیز خود را مبدع این دوره‌ها می‌دانند.

قانون جذب سالها است که از سوی سخنرانان و نویسندگان متعدد در جهان ترویج می‌شود، گویندگانی که می‌کوشند قانون جذب را مطابق فرهنگ مخاطبان‌شان بیان کنند و احساس آنها را برانگیزند. اما معمولاً این گفته مورد نقد و بررسی قرار نمی‌گیرد.

گروهی آن را می‌پذیرند و سرگرم می‌شوند و گروه دیگر بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند، در حالی که ترویج این خرافات بر زندگی تمام مردم تأثیر می‌گذارد و از پیامدهای نامطلوب آن به سادگی نمی‌توان جلوگیری کرد.

یکی از این سخنرانان فردی است به نام سید محمد عرشیان‌فر که با راه‌اندازی مؤسسه عرشیان یا گروه بین‌المللی عرشیان با سوء استفاده از احساسات، عواطف، رؤیای موفقیت و … موفقیت مالی زیادی کسب کرده است.

وی که مؤسس و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی عرشیان است؛ خود را مبدع و طراح دوره‌های آموزشی تخصصی همچون دوره پولسازی، دوره لایف پلاس، دوره مربیگری زندگی و دوره مربیگری کسب و کار می‌داند در حالی که این دوره‌ها به عناوین مختلف از سوی دیگران در سطح کشور و جهان تدریس می‌شود و همه برگزار کنندگان نیز خود را مبدع این دوره‌ها می‌دانند.

عرشیان‌فر با انتشار فایل‌هایی تحت عنوان «فرکانسیک» مبالغ کلانی از مخاطبان خود دریافت می‌کند، به طوری که فایل فرکانسیک عزت‌ نفس و اعتماد‌ به‌ نفس، کاریزما و ارتباط موثر، اشتغال و تحول کاری، جذب اتفاقات مثبت و بخشش که در بخش محصولات سایت مؤسسه خود معرفی کرده‌است به مبلغ دومیلیون و سیصد وچهل هزار تومان به فروش می‌رسد.

در رزومه عرشیان‌فر تألیف کتاب‌های «مثبت‌اندیشی از منظر قرآن کریم»، «شادی و غم از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع)»، «اصول خوشبختی از نگاه قرآن کریم و اهل بیت(ع)، «کارآفرینی و اشتغال‌زایی و کسب درآمد از دیدگاه قرآن کریم و اهل بیت‌(ع)» و کتاب «قرآن کریم و قانون جذب» به عنوان تألیفات وی نام‌ برده شده است در حالی که این کتاب‌ها را به همراه فردی به نام فاروق صفی‌زاده نوشته است و در سایت عرشیان هیچ نامی از وی برده نشده است.

عرشیان‌فر که دارای تفکرات التقاطی است در مباحث خود از برخی آموزه‌های دین اسلام نیز استفاده می‌کند. به طور مثال درباره دیدگاه اسلام و قرآن در رابطه با تفکر مثبت می‌گوید: «اساس و مبنای دین مبین اسلام بر نگرش مثبت به انسان‌ها، اتفاقات و برداشت انسان‌ها از مسائل زندگی است. زندگی ائمه ما با وجود مصائبی که بر آنها وارد شده هیچگاه باعث نشد که آنان توکل به خدا و تفکر مثبت خود را از دست دهند.

یکی از تلخ‌ترین اتفاقات بشری در طول تاریخ، برای امام حسین (ع) و خانواده محترم ایشان در تاریخ ۶۴ هجری در صحرای کربلا اتفاق افتاد که خروجی این حادثه تلخ، کشته شدن ایشان و ۷۲ تن از شریف‌ترین انسان‌های روی زمین و آوارگی و اسارت فرزندان و خواهر بزرگوارشان بود؛ ولی بیان جمله ملکوتی با نگاه زیبا از زبان خواهر بزرگوارشان حضرت زینب (س) نشان‌دهنده جوهره دین مبین اسلام است که فرمودند “ما رایت الا جمیلا”».

البته عرشیان‌فر توضیح نمی‌دهد که اگر تفکر مثبت تغییری در واقعیت‌های زندگی و رسیدن به آرزوها دارد، چرا تفکر مثبت امام حسین(ع) و حضرت زینب کبری(س) از روی دادن فاجعۀ کربلا جلوگیری نکرد. چرا تفکر مثبت پیامبر(ص) و امام علی(ع) از مصائب و رنج‌های زندگی آنان جلوگیری نکرد و موجب نشد که آنان به تمام خواسته‌هایشان برسند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!