1

رسوخ تفکرات الحادی و تضعیف اقتصاد سناریوی دشمنان اسلام است

  • کد خبر : 50325
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
رسوخ تفکرات الحادی و تضعیف اقتصاد سناریوی دشمنان اسلام است
رهبر انقلاب اسلامی، کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی و رسوخ دادن تفکرات الحادی و شبه الحادی در میان ملت ایران و ملتهای مسلمان را هدف سناریوی دشمنان اسلام برشمردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین اهمیت هوشیاری در مقابل طرح های پنهان و آشکار نظام سلطه، تصریح کردند: تضعیف اقتصاد ایران، ایجاد اختلاف میان مسئولان و کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی سناریوی دشمنان اسلام است.

رهبر انقلاب اسلامی، کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی و رسوخ دادن تفکرات الحادی و شبه الحادی در میان ملت ایران و ملتهای مسلمان را هدف سناریوی دشمنان اسلام در شرایط کنونی برشمردند.

ایشان در همین زمینه به تبلیغات بسیار گسترده نظام رسانه ای غرب برای تأثیرگذاری در افکار جوانان کشورهای منطقه اشاره کردند و افزودند: ترویج انواع فساد و ایجاد تردید در عقاید دینی، هدف مشخص سناریوی جامع نظام سلطه در قبال ایران و حرکت بیداری اسلامی در منطقه است.

رهبر انقلاب اسلامی در تبیین چگونگی مقابله با این سناریو تأکید کردند: بدون تردید نظام اسلامی با مایه های فلسفی و عقیدتی قوی و نیروهای انسانی علاقه مند و کارآمد، کفایت مقابله با این سناریوی چند بَعدی را داراست به شرط اینکه دو نکته را مد نظر داشته باشیم.

حضرت آیت الله خامنه ای، پرهیز از غفلت و غرور را دو نکته ضروری برای پیروزی در مقابله هجوم برنامه ریزی شده دشمنان خواندند و افزودند: اگر با غفلت از کارهای اصلی به مسائل حاشیه ای سرگرم شویم و یا مغرورانه، دشمن را کوچک و بیچاره فرض کنیم، شکست در مقابل دشمن، خطری واقعی است. (۱۳۹۰/۳/۸)

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!