5

حداد عادل: دادگاه منافقین، سبب تنویر افکار عمومی می‌شود

  • کد خبر : 58759
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
حداد عادل: دادگاه منافقین، سبب تنویر افکار عمومی می‌شود
عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اطلاعات جامعه جوان از جنایات فرقه منافقین را نیازمند شفاف‌سازی دانست و برگزاری دادگاه از سوی قوه قضاییه را تاثیر گذار بر اذهان عمومی خواند. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگویی درباره دادگاه‌هایی که برای بررسی جنایات فرقه منافقین در قوه قضاییه در حال برگزاری است، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از اوج فعالیت‌ها و جنایات فرقه منافقین در ایران اسلامی می‌گذرد و به دلیل اینکه اطلاع‌رسانی درستی انجام نشده است، بسیاری از جوانان و نوجوانان از ترورها و جنایات بی‌رحمانه این فرقه ضاله اطلاعی ندارند.

وی ادامه داد: برخی افراد که اطلاعات چندانی از پیشینه گروهک جنایت‌کار منافقین ندارند بر این تصور هستند که این فرقه یک گروه سیاسی کوچک است که به دلیل اعتقادات خاص به حاشیه رانده شده است، در حالی که آنان از کم و کیف تفکرات و نظرات همچنین عملکرد این باند جنایت‌پیشه اطلاع چندانی ندارند.

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی افزود: عدم آگاهی از جنایت‌های فرقه منافقین که به دلیل کوتاهی دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و هنری و طی این سال‌ها صورت گرفته است، باعث شده تا قضاوت مردم نسبت به این جنایتکاران منافق سمت‌وسو بگیرد.

حداد عادل تاکید کرد: برگزاری دادگاه‌ها در کنار ارائه اسناد و مدارک، آگاهی اذهان عمومی را در بر خواهد داشت و نوع و چگونگی جرم و جنایت این فرقه تروریست را بر همگان مشخص می‌کند، با برگزاری این دادگاه‌ها و اطلاع‌رسانی درست درباره چگونگی جنایات این گروهک جنایتکار حقیقت برای جامعه و نسل جوان مشخص خواهد شد و چهره واقعی آن‌ها برای مردم و اذهان عمومی آشکار می‌شود.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پیش گرفتن رویکردهای فرهنگی برای معرفی ماهیت فرقه جنایتکار منافقین (مجاهدین خلق) را ضروری دانسته و نشریح کرد: هر حرکت فرهنگی که باعث شود ابعاد عملکرد و در عین حال ماهیت گروهک منافقین برای عموم مردم آشکار شود، امری مهم خواهد بود. زیرا از گسترش تفکر این گروهک جنایت‌کار در جامعه جلوگیری کرده و شفاف‌سازی در مورد این فرقه تروریستی را به دنبال دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!