0

بی‌حجابان و کسانی که سرود ملی نخواندند اقلیت ناچیز آتئیست و آدم‌کش هستند!

  • کد خبر : 54282
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
بی‌حجابان و کسانی که سرود ملی نخواندند اقلیت ناچیز آتئیست و آدم‌کش هستند!
روزنامه همشهری کسانی که حجاب از سربرداشته‌اند یا بازیکنانی که از خواندن سرود ملی سرباز زده‌اند را اقلیت ناچیز آتئیست، منحرفان اخلاقی و آدم‌کش و تروریست خوانده است!

به گزارش پایگاه خبری مفاز، گفتند مردم از دین و اهل‌بیت جدا شدند. اصل ادعا که عصاره بلاهت است، اما نظرسنجی چند نهاد معتبر نشان می‌داد بیش از 80درصد مردم سیاه می‌پوشند و در مجالس عزا شرکت می‌کنند. گفتند بانوان ما به بی‌حجابی تمایل پیدا کردند. نظرسنجی دانشگاه تهران نشان داد 84درصد اعتقاد دینی به حجاب دارند. می‌گویند مردم ما از نظام و انقلاب بریده‌اند، اما آخرین آمار مربوط به راهپیمایی 22بهمن است با حضور 20میلیون نفر در خیابان.

این روزنامه در ادامه نوشته است: این دست آمار بسیار است، اما تصاویری نشان می‌دهند که عده‌ای کشف حجاب کرده‌اند. جای دیگر یک نفر کتیبه هیئت را مورد طعنه قرار می‌دهد.

آن‌سوتر چند نفر به سرود ملی توهین می‌کنند. آن دیگری می‌گوید از دین زده شدیم. آن پایین‌تر پرچم ایران را زمین می‌زنند و پرچم همجنسگرایی به دوش می‌کشند. آن گوشه به تروریسم و آدم‌کشی سلام می‌کنند و… از این تصاویر کم نیست، اما… در این خاک همواره اقلیتی ناچیز به نام آتئیست و طرفدار پرچم‌های رنگین‌کمانی و منحرفان اخلاقی و آدم‌کش و تروریست و منافق و غیره بوده‌اند، اما امروز ابزار تغییر کرده است.

تا دیروز اوباشی پنهان در پستوخانه‌ها بودند و امروز به واسطه شبکه‌های اجتماعی بوی تعفن‌شان توزیع شده است؛ همین؛ و‌گرنه مردم ما همان مردمند؛ مومن و بااخلاق و معتقد به انقلاب و اهل ایثار و فداکاری و ظلم‌ستیز…‌.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!