2

استاندار کرمانشاه: هنر بهترین زبان برای نمایش جنایات منافقین در عملیات مرصاد است

  • کد خبر : 49243
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
استاندار کرمانشاه: هنر بهترین زبان برای نمایش جنایات منافقین در عملیات مرصاد است
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مقاومت مردم و رزمندگان دیار اسلام آبادغرب باید به نمایش گذاشته شود، گفت: هنر بهترین زبان برای نمایش جنایات منافقین در عملیات مرصاد است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در یادمان شهدای مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان شاید خیلی بهتر از اقشار مختلف جامعه می‌دانند که هنر با افتخارات و قله‌ها جذاب می‌شود و هیچ قوم و ملتی ذلیل‌ها را گرامی نمی‌دارد و همه مردم قهرمانان خود را برجسته سازی می‌کنند و مهمترین داستان‌ها و فیلم‌ها در جهان با محوریت قهرمان‌ها و افتخارات ساخته می‌شود.

وی افزود: این موضوع ریشه در فطرت انسان‌ها دارد که قدرت طلب، زیبایی طلب و بی نهایت طلب ساخته شده‌ایم و از ذلت بیزاریم و خداوند انسان را این طور آفریده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از عرصه‌های جذاب فعالیت هنری شناخت ریشه‌ها و شناسنامه است و انسان‌ها با هویت زنده می‌شوند و زندگی می‌کنند و شناسنامه و هویت هر فرد در تاریخ ریشه دارد.

وی گفت: ۶۸۵ قهرمان در مرصاد به تاریخ ما ملحق شدند که یک قهرمان می‌تواند در تاریخ راهگشا باشد اما در مرصاد ۶۸۵ قهرمان به شهادت رسیدند و خون این قهرمانان را یک مجموعه پلید به زمین ریخت که این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر را در ایران ناجوانمردانه به قتل رساند.

صحرایی بیان کرد: ایران سرزمین قهرمان پروری است و چه بسا شنیدن این داستان‌ها عادی باشد اما در نقاط دیگری از دنیا به دلیل نبود قهرمان قهرمانان خیالی و فرا انسانی مثل سوپرمن ساخته می‌شوند ولی قهرمانان ما انسان هستند و این قهرمان‌ها با قهرمان‌هایی که ساخت اوهام هستند تفاوت دارند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!