3

آمریکا می‌خواهد همجنس‌گرایی را به عنوان دین جدید معرفی کند

  • کد خبر : 51717
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
آمریکا می‌خواهد همجنس‌گرایی را به عنوان دین جدید معرفی کند
پذیرش همجنس‌گرایان توسط دولت‌های دموکراتیک آمریکا و اشتیاق شدید آنها نسبت به این افراد، مخالفان را بر آن داشت که بگویند ایالات متحده در تلاش است همجنس‌گرایی را به دین جدیدی برای جهان تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علاوه بر ورود اجباری فرهنگ همجنس گرایان به مدارس آمریکا از کلاس اول از چندین سال پیش، ازدواج همجنس گرایان در سطح فدرال با امضای جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در دسامبر ۲۰۲۲ قانونی شد، قانونی که حق افراد را در ازدواج با همجنس خود تضمین می‌کند.

بایدن در مراسم امضای قرارداد اظهار داشت: ما در بیشتر تاریخ خود، از حمایت از زوج‌های بین نژادی و همجنس خودداری می کردیم. ما با آنها احترام مناسبی نداشتیم. اما اکنون این قانون می‌گوید که در همه ایالت‌های ما ازدواج بین نژادی و همجنس باید به رسمیت شناخته شود.

علاوه بر آنچه ذکر شد، بر اساس این سند قانون حمایت از ازدواج مصوب سال ۱۹۹۶ که در آن مفهوم ازدواج به عنوان وصلت بین زن و مرد تعریف شده بود، لغو شد.

ازدواج همجنس گرایان از سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده قانونی شده است و سپس دادگاه عالی این کشور در جریان ابرگفل در برابر هاجز (Obergefell v. Hodges) حکم داد که زوج‌های همجنس بر اساس قانون اساسی از حق ارتباط رسمی برخوردارند.

در مورد قانون فدرال امضا شده توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، که توسط نمایندگان حزب دموکرات تهیه شده است، امکان بررسی تصمیم در این مورد توسط دیوان عالی کشور منتفی است.

در سال ۲۰۱۵ برخی ایالت ها پا را فراتر گذاشتند؛ جری براون فرماندار کالیفرنیا لایحه «اس بی ۱۳۰۶» را امضا کرد که در آن عبارات شوهر و همسر و همچنین داماد و عروس از قانون ازدواج مستثنی شدند. حال هر دو شریک باید شریک الف و شریک ب نامیده شوند تا این سؤال پیش نیاید که شوهر و یا همسر کیست.

ایالات متحده در سطح فدرال و در سطح منطقه‌ای پرچم همجنس گرایان را پذیرفته است؛ به عنوان مثال شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا به عنوان پایتخت رنگین کمان شناخته می‌شود. این شهر، اولین شهر جهان از نظر تعداد همجنس گرایان است که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت کل را شامل می‌شود.

ارگان اطلاع رسانی حوزه های علمیه نوشت: از دهه هفتاد قرن گذشته، اعضای جامعه همجنسگرایان از سراسر ایالات متحده شروع به اقامت در این شهر کرده، و محله معروف خود را در آنجا ایجاد کردند. در این شهر بود که پرچم رنگین کمان، نماد همجنس گرایان متولد شد و در آن بود که فرامیلین (اولین جشنواره فیلم همجنس گرایان در جهان) برگزار شد و در همان جا پارک یادبود مثلث صورتی ساخته شد.

این همان چیزی است که مخالفان مشکوک به اشتیاق مقامات آمریکایی به فرهنگ همجنسگرایان و تبلیغ و اشاعه آن را به این پرسش وا می‌دارد که آیا آنها می‌خواهند همجنس گرایی را تا رتبه دین ارتقا دهند!؟

طنز ماجرا این است که ایالات متحده تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به ایجاد سوء ظن در مورد اشتیاق شدید خود برای گسترش فرهنگ همجنس گرایی دامن زند، به طوری که وزارت امور خارجه ایالات متحده در مراسمی در سال ۲۰۲۱ که از طریق پایگاه الکترونیکی این وزارتخانه پخش شد، پرچم رنگین کمان را بر فراز ساختمان خود به اهتزاز درآورد. آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده در آن مناسبت اعلام کرد که وزارتخانه او از بالا بردن نمادهای دگرباشان جنسی بر بام نمایندگی‌های دیپلماتیک ایالات متحده در خارج از کشور حمایت می‌کند. این قضیه در چندین پایتخت که در برخی از آنها این کار را توهین جدی به باورها و ارزش های خود می‌دانند اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!