0

متخصص تله انفجاری داعش در عراق دستگیر شد

  • کد خبر : 52632
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
متخصص تله انفجاری داعش در عراق دستگیر شد
مسئولان عراقی روز چهارشنبه از دستگیری تروریستی خبر دادند که در تله‌گذاری انفجاری گروه تروریستی داعش تخصص داشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، این خبر بر اساس آنچه که سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای که منتشر کرده، اعلام شده است.

بر اساس این بیانیه، نیروهای سازمان اطلاعات بغداد-کرخ در شمال پایتخت بغداد توانستند یکی از افراد تحت تعقیب خود را بر اساس مفاد ماده ۴ قانون مبارزه با تروریسم دستگیر کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: عملیات دستگیری پس از دریافت اطلاعات دقیق اطلاعاتی صورت گرفته است. این تروریست داعشی در تولید صنایع نظامی و تله انفجاری و همچنین کادر پزشکی داعش فعالیت می‌کرد.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق بدون اشاره به کشوری که این تروریست از آنجا آمده است، افزود: او به محض ورود به خاک عراق در یک عملیات کمین، دستگیر شد.

در همین راستا، سازمان اطلاعات ارتش عراق روز چهارشنبه از دستگیری دو تروریست در استان‌های نینوی و کرکوک در شمال عراق خبر داد.

در دسامبر ۲۰۱۷، عراق پس از نزدیک به ۴ سال جنگ با داعش که حدود یک سوم خاک این کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام اراضی خود را از چنگ این گروه تروریستی اعلام کرد.

مقامات امنیتی عراق در تعدادی از شهرها از جمله نینوی، کرکوک، دیاله، صلاح الدین، الانبار و حومه بغداد برای از بین بردن عناصر باقی مانده داعش در حال نبرد هستند؛ داعشی که سال‌ها مناطق وسیعی از عراق و سوریه را اشغال کرده بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!