2

عراق: نجف صددرصد عاری از تروریسم است

  • کد خبر : 26983
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
عراق: نجف صددرصد عاری از تروریسم است
معاون اول استاندار نجف اشرف با تأکید بر باثبات بودن اوضاع امنیتی این استان تأکید کرد که استان نجف صد درصد از تروریسم خالی است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، هاشم الکرعاوی، معاون اول استاندار نجف اشرف با اشاره به با ثبات بودن اوضاع امنیتی در نجف اشرف تأکید کرد که این استان به طور صد درصدی از تروریسم عاری است.

الکرعاوی گفت: هیئتی به ریاست حمید الشطری، رئیس سازمان امنیت ملی عراق نیز روز شنبه با سفر به نجف اوضاع امنیتی در این استان را بررسی کرده و به نتایج فوری دست یافتند.

وی افزود: در همان جلسه طی تماسی که با جانشین فرمانده عملیات مشترک عراق انجام شد، دستور داده شد که یگانی از نیروهای واکنش سریع جدید به نجف اعزام شوند و واحدی هم از نیروهای مبارزه با تروریسم در داخل فرودگاه نجف مستقر باشند.

الکرعاوی تأکید کرد: اوضاع امنیتی در نجف به طور نسبی باثبات است به استثنای برخی موارد معدود اما در کل این استان به شکل صد درصدی از تروریسم عاری است و ما برنامه‌ای امنیتی و خدماتی داریم که به زودی برای شهروندان ملموس خواهد بود.

رزمندگان الحشد الشعبی عراق در کنار نیروهای ارتش و دیگر یگان‌های امنیتی این کشور نقش مهمی در مبارزه با بقایای تروریسم در استان‌های نجف و کربلا ایفا کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=26983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!