0

جلوگیری از محاکمه اعضای داعش با حمله به بیمارستان تل‌رفعت

  • کد خبر : 50530
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
جلوگیری از محاکمه اعضای داعش با حمله به بیمارستان تل‌رفعت
جنبش TEV-DEM از بمباران هوایی بیمارستان تل‌رفعت به عنوان یک نسل‌کشی جدید نام برد و هدف از آن را جلوگیری از محاکمه اعضای داعش توسط مدیریت خودگردان دانست.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جنبش جامعه دموکراتیک (TEV-DEM) با انتشار بیانیه‌ای از بمباران هوایی بیمارستان تل‌رفعت به عنوان یک نسل‌کشی جدید نام برد و هدف از این حمله را جلوگیری از محاکمه اعضای داعش توسط مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه دانست.

به نوشته آژانس خبری هاوار، TEV- DEM بیانیه‌ای درباره حمله هوایی جدید دولت ترکیه به بیمارستان تل‌رفعت منتشر کرد و اعلام کرد که دولت ترکیه به منظور جلوگیری از برگزاری روند محاکمه اعضای داعش توسط مدیریت خودگردان حملات خود را تشدید کرده است.

جنبش TEV-DEM در ادامه به حمله ارتش ترکیه به بیمارستان تل‌رفعت اشاره کرد و گفت: حمله هوایی دولت ترکیه علیه بیمارستان تل‌رفعت جنایت و نسل‌کشی جدیدی است که هدف آن از بین بردن جان هزاران بیمار،  و توقف حمایت از آنها و مجبور کردن آنها به مهاجرت است. این تنها بیمارستانی است که با وجود حملات روزانه دولت ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن و تحریم‌های اعمال شده توسط دولت دمشق، شبانه‌روزی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند.

TEV-DEM در ادامه بیانیه خود ابراز داشت که بر اثر این حمله، بیمارستان آسیب دیده و کار بیمارستان متوقف شده است و عدم فعالیت این بیمارستان جان هزاران خانواده کرد و عرب در منطقه را تهدید می کند.

جنبش TEV-DEM همچنین بیان داشت که سازمان ملل متحد و سازمان های مرتبط با حقوق بشر و صلیب سرخ بین‌المللی مسئول این حملات هستند و اعلام کرد که سکوت آنها در برابر جنایات دولت ترکیه منجر به یک فاجعه واقعی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!