3

جزئیات جدید از حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک، چابهار و سرباز /۵ نفر از سپاه و فراجا شهید شدند/چند تروریست به هلاکت رسیدند؟

  • کد خبر : 61622
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۰۷
جزئیات جدید از حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک، چابهار و سرباز /۵ نفر از سپاه و فراجا شهید شدند/چند تروریست به هلاکت رسیدند؟
شب گذشته مقر نظامی راسک و چابهار هدف حملات تروریستی گروهک جیش الظلم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، براساس جزئیات منتشر شده از این درگیری، نیروهای گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ابتدای آغاز درگیری در شهرستان راسک، از ارتفاعات سمت بیمارستان راسک به مقر سپاه آتش گشودند که با پاسخ متقابل نیروهای سپاه مواجه شدند.

 

در این بین تعدادی از نیروهای گروهک تلاش کردند از طریق انفجار وارد مقر سپاه شوند که با هوشیاری رزمندگان مواجه شده و این اقدام آنها با آتش سنگین نیروهای سپاه ناکام ماند و در این حین حداقل یک تروریست به هلاکت رسیده و چند تن نیز زخمی شدند.

 

۵ نفر از سپاه و فراجا شهید شدند/چند تروریست به هلاکت رسیدند

همچنین سید مجید میراحمدی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره حمله تروریستی شب گذشته به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار اظهار داشت: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در راسک و چابهار حمله کردند هدف آنها تصرف این مکان‌ها و سپس شهادت و یا اسارت کلیه نیروهای حافظ امنیت مستقر در این مکان‌ها بود، به لطف پروردگار و در سایه شجاعت و شهامت و رشادت و شهادت‌طلبی نیروهای جان برکف سپاه، انتظامی، مرزبانی و دریابانی و همه حافظان امنیت، عملیات آنها با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شد.

 

بنا به روایت ایسنا، وی ادامه داد: تروریست‌ها در راسک با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شدند و یک تروریست در درگیری اولیه کشته شد، الان در راسک تعدادی از تروریستها در محاصره کامل هستند و هیچ راهی جز تسلیم شدن یا کشته شدن ندارند و مساله راسک تمام شده است.

 

میراحمدی گفت: تروریست‌ها در چابهار نیز به مقر سپاه حمله کردند که با رشادت جان برکفان سپاه مواجه شدند و بعد از این شکست به یکی از ساختمانهای مسکونی نفوذ کردند و تعدادی افراد را به گروگان گرفتند که عزیزان سپاه ابتدا افراد گروگان گرفته‌شده را آزاد کردند بعد از آن با تروریست‌ها درگیر شدند و پنج نفر تروریست کشته شدند و با جلیقه های انفجاری که به تن داشتند جلیقه‌ها منفجر شد و خودشان به درک واصل شدند.

 

معاون وزیر کشور گفت: در حمله به مقر دریابانی هم به لطف خداوند و با رشادت و آمادگی و مقابله موثر نیروهای حافظ امنیت مستقر در مقر دریابانی سه تروریست در این مقر کشته شدند و عملیات در آنجا هم با شکست مواجه شد.

 

وی گفت: در این عملیات تروریستی تا الان پنج نفر از عزیزان سپاه و فراجا به شهادت رسیدند و نزدیک ۱۰ نفر هم مجروح شدند ان‌شاءالله وضعیت آنها بهبود پیدا کند.

 

میراحمدی در پایان گفت: اوضاع در دو شهر راسک و چابهار عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!