2

ایران نقشه شوم 200 داعشی علیه زائران اربعین را نقش برآب کرد

  • کد خبر : 53771
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
ایران نقشه شوم 200 داعشی علیه زائران اربعین را نقش برآب کرد
حدود 200 نفر از اعضای داعش که به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، خنثی‌ شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که حدود 200 نفر از اعضای داعش که وارد کشور شده و به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، با اقدام به موقع و دستگیری‌ های اخیر خنثی‌ شد.

تحلیل:

– سخنان وزیر اطلاعات ایران در این روزها با واقعیت‌های میدانی تأیید شد، چرا که آمریکا بار دیگر از کارت سوخته خود «داعش» برای دستیابی به اهداف خویش به‌ویژه در ایران استفاده کرد و بیش از 50 دستگاه اطلاعاتی را برای مقابله به کار گرفت تا حیثیت خود را بازگرداند و شکست هایش در برابر ایران را جبران کند.

– یکی از مهم ترین اهداف واشنگتن درزمینه احیای دوباره «داعش» ضربه زدن به حماسه زیارت اربعین است. امری که به پدیده راهپیمایی کاروان عظیم عاشقان امام حسین (علیه السلام ) منجر شده و دشمنان ملت های ایران و عراق و همچنین منطقه را به وحشت انداخته است. آمریکا و دشمنان این مردم، اصرار عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بر پایبندی به رویکرد آن حضرت مبنی بر رد بی عدالتی، استبداد، ظلم، انحراف و انحطاط را بر نمی تابند.

– این امر اتفاقی نیست که تروریسم داعش همزمان با تروریسم راست صهیونیستی در غرب بروز کرد که هدف هردو تروریسم ضربه زدن به نمادهای اسلام و تضعیف مقدسات آنهاست.غرب درصدد است هویت مسلمان را از آنها سلب کرده و همچون پرکاهی با طوفان های غربی همراه سازد.

– وزیر اطلاعات همچنین به هدف مهم دیگر آمریکا که عاجزانه در تلاش برای رسیدن به آن است، اشاره و خاطرنشان کرد که واشنگتن می خواهد از طریق داعش به امنیت و ثبات ایران ضربه بزند و آن را بی‌ثبات کرده و مشارکت مردم در انتخابات آینده مجلس را کاهش دهد.
وی در عین حال نسبت به احتمال برنامه ریزی دشمن برای ایجاد هرج و مرج در ایران به مناسبت اولین سالگرد اغتشاشات سال گذشته هشدار داد.

– خوشبختانه ایران از برنامه های دشمنان آگاه است و اغلب این طرح ها قبل از اجرایی شدن با شکست مواجه می شوند. سرویس های امنیتی ایران موفق به دستگیری جاسوسانی از فرانسه، سوئد، انگلیس و سایر کشورها شدند. این اقدام، قبل از اینکه جاسوسان بتوانند اطلاعاتی را در مورد ایران به اپراتورهای خود برسانند، صورت گرفت و همه این موفقیت ها به دلیل هماهنگی بین سرویس های امنیتی و همکاری بین آنهاست. این همان چیزی است که ایران و مردمش را از شر آمریکا، جاسوسان و مخلوقش، داعش حفظ کرده و خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!