6

نعل وارونه هدایت هوشمند دراویش

  • کد خبر : 33470
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۲۰
نعل وارونه هدایت هوشمند دراویش
اعضای فعال گروهک مجذوبان در حال بررسی سناریوهای مختلفی در خصوص هدایت هوشمند انتقال قطبیت به مصطفی آزمایش هستند تا شاهد پایان رویارویی و اعتراض شاخه سنتی فرقه صوفیه گنابادیه با رویکرد سیاسی و معاند آنها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نظر می رسد گفت وگوی اختصاصی اخیر دُرتی وی با اعضای فعال گروهک مجذوبان فراتر از حد یک گفت وگو بود، بلکه در اصل تلاشی برای منزوی کردن بزرگان فرقه، تحریف گلستان هفتم و زنده کردن نقطه مشترکی برای هدایت هوشمند فقرا بود تا سوسوی چراغ عمر گروهک مجذوبان در فرقه گنابادیه تا زمانی که معجزه ای اتفاق بیفتد روشن بماند.

اتفاقات بعد از پخش این گفتگو و روشنگری های مستند فرقه نیوز ثابت کرد رویکرد و اختلاف نظر شاخه های صوفیه گنابادیه فاصله ای به طول چند سال نوری باهم دارند و در این میان مصطفی آزمایش و گروهک مجذوبان ناچار هستند برای هدایت هوشمند فقرا در اعماق اختلافات، نقاط اشتراکی بیابند تا بتوانند با گسترش دادن آنها به نتیجه ای برسند، اما دستیابی به نقطه مشترک در این زمان آن هم با توجه به خوانش های متفاوت دو شاخه اصلی مدعی قطبیت کاری بس دشوار است که تلاش اخیر برای تحریف حقایق حادثه تلخ گلستان هفتم و تطهیر چهره محمدثلاث به همین خاطر بود.

اتفاقات اخیر گواه بر آن است که اعضای فعال گروهک مجذوبان در حال بررسی سناریوهای مختلفی در خصوص هدایت هوشمند انتقال قطبیت به مصطفی آزمایش هستند تا شاهد پایان رویارویی و اعتراض شاخه سنتی فرقه صوفیه گنابادیه با رویکرد سیاسی و معاند آنها باشیم.

از دهه ۸۰ که تحرکات فتنه جویانه و آشوب طلبانه عناصر معاند گروهک مجذوبان آغاز شد، رصد اطلاعاتی در مورد تک تک اعضاء جذب شده اعمال گردید، رصدی که منجر به دستگیری عناصر حلقه اصلی این گروهک در فواصل زمانی مختلف و محاکمه آن‌ها شد. تعدادی از اعضاء فعال این گروهک در یک فرآیند قانونی به تاریخ ۲۳ اسفند ۹۱ محاکمه شدند و به سبب اعمال جنایتکارانه و اغتشاشگرایانه خود، محکوم به تحمل کیفر شدند تا ثابت شود تفکر حاکم بر گروهک مجذوبان همان رویکردهای مجاهدین خلق ولی با حذف رنگ و لعاب کمونیستی و پاک کردن گرایشهای به ظاهر سیاسی بوده است که از زمان روی کار آمدن کانال مجذوبان به صورت چراغ خاموش کلید خورد و باعث زمین گیر شدن بزرگان فرقه شد.

ارسال اخبار تجمعات آشوب‌طلبانه گروهک مجذوبان، بصورت تحریف شده به خارج از کشور توسط مصطفی آزمایش برای استفاده شبه رسانه‌های ضدانقلاب و مکاتبه با کمیساریای عالی حقوق بشر از دیگر اقدامات انجام شده بود که در محاکمه سال ۹۱ بدان اقرار کردند تا تعریف جدیدی از هدایت هوشمند دراویش در تاریخ تصوف ثبت شود.

هدایت هوشمند دراویش با کمک عناصر ضدانقلاب در ماجرای قتل «هاله سحابی» در سال ۹۰ به اوج خود رسید و نتایج قابل قبولی از پیوند نامبارک آنها حاصل شد و کار به جایی رسید که گروهک مجذوبان در همان سال با تمهید مقدماتی برای کشتن یکی از دراویش فراهم کردند تا نشان دهند تبحری ویژه در انتساب دروغین قتل‌ها به نیرو‌های انقلابی دارند و در حال هدایت هوشمند هستند.

نعل وارونه هدایت هوشمند در ماجرای محمدثلاث و روشنگری مستند فرقه نیوز بار دیگر باعث طرد مصطفی آزمایش و گروهک مجذوبان شد و رصد صورت گرفته حاکی از سردرگمی و رسوایی این افراد و حامیان آن دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!