4

دعواهای درون‌فرقه‌ای، اتهام‌زنی و تناقض‌گویی‌های جریانِ درویشی مصطفی آزمایش!

  • کد خبر : 59255
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
دعواهای درون‌فرقه‌ای، اتهام‌زنی و تناقض‌گویی‌های جریانِ درویشی مصطفی آزمایش!
محمد کریمایی، عضو فعال شبکه درویشی آزمایش، در صفحه اینستاگرام خود، ضمن اینکه تهمتِ قتلِ علی‌تابنده، قطب اسبق فرقه گنابادیه و پدر رضا تابنده، را به وزارت اطلاعات ایران زده است، با این حال رضا تابنده را نیز متهم به همکاری با وزارت اطلاعات ایران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمد کریمایی، عضو فعال شبکه درویشی آزمایش، در صفحه اینستاگرام خود، ضمن اینکه تهمتِ قتلِ علی‌تابنده، قطب اسبق فرقه گنابادیه و پدر رضا تابنده، را به وزارت اطلاعات ایران زده است، با این حال رضا تابنده را نیز متهم به همکاری با وزارت اطلاعات ایران کرده است.

وی در پستی دیگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام علیرضا جذبی، قطب فعلی فرقه دراویش گنابادی، را گماشته نظام دانسته و بیعت کردنِ بعضی از مشایخ، مانند یوسف مردانی و دیگر مأذونین این فرقه با شخصِ جذبی را از سر اجباری و فشار عنوان کرده است!

وی در ادامه نتیجه می‌گیرد که چون بیعت، باید با پذیرش قلبی و باور به مقام قطبیت باشد! پس در حقیقت این بیعت، درست نیست و او هیچ‌گونه ولایتی ندارد.

شایان ذکر است بعد از معرفی رضا تابنده به عنوان مجاز نماز، برای دروایش مقیم کانادا، طرفداران مصطفی آزمایش بیم آن دارند که این منصب، مقدمه‌ای شود برای قطبیت رضا و در پی آن، به حاشیه رفتن مصطفی آزمایش.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!