3

پیاده‌سازی مبانی بهائیت در اجتماع با جامعه سازی

  • کد خبر : 58673
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
پیاده‌سازی مبانی بهائیت در اجتماع با جامعه سازی
یکی از دستوراتی که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در پیام های خود بر آن تاکید دارد بحث جامعه سازی فرقه ای است.

یکی از دستوراتی که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در پیام های خود بر آن تاکید دارد بحث جامعه سازی فرقه ای است. در حقیقت، تشکیلات بهائیت از مهره ها می خواهد با رخنه و نفوذ در لایحه های اجتماعی و همچنین استفاده ابزاری از فعالین این عرصه، مبانی فرقه را در جامعه پیاده سازی کنند.

به گزارش فاران نیوز، در جامعه سازی بهائیان چیزی که مورد نظر است این است که مولفه های اخلاق و شریعت اسلامی از جامعه حذف شود و در واقع جامعه ای بی قید که در آن ارزش های اخلاقی و انسانی ذوب در میل تشکیلات فرقه است، محقق گردد.

در چنین وضعیتی افراد به دلیل فقدان مبنا و بنیاد ایمانی اصیل، چون ابزاری در دست تشکیلات قرار می گیرند و البته تنها در هوسرانی کاملا یله و رها فرض می شود. در دستورات نورانی و انسان ساز اسلام، جامعه سازی با مولفه هایی انجام می شود که تکامل فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.

افراد چنین جامعه ای که در آن ارزش های اخلاقی و انسانی واجد حیات است از بهترین نظرات پیروی می کنند چنانچه قرآن کریم می فرماید: الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَٰئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَٰئِکَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ، آنان که سخن را می شنوند و از بهترینش پیروی می کنند، اینانند کسانی که خدا هدایتشان کرده، و اینان همان خردمندانند(سوره زمر، آیه ۱۸)

در برابر چنین جامعه عقل گرا و حق مدار، تشکیلات صهیونیستی بیت العدل در صدد است تا با استفاده از مهره های فرقه گروه هایی را سازماندهی نماید که به مثابه الگویی در هنجارشکنی و بی حرمتی نسبت به ارزش ها عمل کنند. واضح است، آن خروجی که مورد نظر فرقه ضاله بهائیت است همان چیزی است شیاطین انس و جن به دنبال تحقق آن هستند و از این رو باید با تبیین درست ارزش ها و مبانی مانع از فعالیت های این سربازان شیطان گردید.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!