0

جهاد اسلامی خاری در چشمان فرقه ضاله بهائیت

  • کد خبر : 55058
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
جهاد اسلامی خاری در چشمان فرقه ضاله بهائیت
عمل به احکام الهی موجب می شود که جامعه از یک عزت ایمانی برخوردار شود و شان افراد مراعات گردد. از آنجا که بدخواهان جامعه دینی نمی توانند عزت و حرمت اهل ایمان را مشاهده کنند در صدد برآمدند تا با ابزارهایی چون فرقه سازی، مولفه های محوری عزتمندی مسلمانان را خدشه دار کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، فرقه ضاله بهائیت، نمونه کاملی از تلاش دشمنان برای تضعیف جامعه اسلامی است و از این رو مهره های آن سعی دارند، اخلاق و اعتقاد حقه مسلمانان را مخدوش کنند. امروزه جهاد و امر بالمعروف، مهمترین مولفه های اعتقادی هستندکه مهره های فرقه ضاله بهائیت در صدد مقابله با آن برآمده اند.

جهاد که عزت مسلمانان در آن است، مانعی جدی برای زیاده خواهی کافران می باشد و از این حیث فرقه هایی مانند بهائیت که وابسته به سرویس های جاسوسی می باشند، سعی در تخریب چنین احکامی دارند. در حقیقت مهره های بهائی تنها به لحاظ سلبی با باورهای مسلمانان وارد چالش می شوند و می کوشند تا با استفاده از ادبیات های عوامانه روشنفکری یا سطحی نگری محض، مسلمانان را در دفاع از مبانی اسلامی متزلزل کنند.

خداوند متعال در قرآن کریم، سوره بقره، آیه  ۱۹۰ می فرماید: وَقَاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَکُمْ وَلَا تَعْتَدُوا  إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ، و در راه خدا، با کسانى که با شما مى‌جنگند، بجنگید، ولى از اندازه درنگذرید، زیرا خداوند تجاوزکاران را دوست نمى‌دارد.

در باورهای کاذب و شنیع فرقه ضاله بهائیت این دستور الهی نفی می شود و این درحالی است که هر عقل سلیمی حکم به درستی و حقانیت حکم مندرج در آیه می نماید. خداوند متعال در این آیه نفرموده با دشمنان آغاز به جنگ کنید بلکه فرموده با دشمنی که در صدد قتل شما برآمده پیکار کنید و حتی در حق آن ها زیاده روی نکنید.

حال جالب است مهره های بهائی که می گویند مسلمانان باید از این اعتقاد حقه دست بر دارند هیچگاه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی که قتل و غارت اغیار را مباح می داند و از این اقدام نیز ابائی ندارد سکوت پیشه می کنند و هیچ نفی یا نقدی به آن را جائز نمی دانند.

چگونه است جهادی که برای دفاع از خویش و جلوگیری از زیاده خواهی است باید در جامعه اسلامی از میان برود درحالی که زیاده خواهی و سلطه طلبی رژیم غاصب صهیونیستی فاقد هرگونه نقدی است!!!!!

حقیقت آن است که بهائیان برای خلع سلاح مسلمانان در برابر صهیونیست ها از نفی باورهای حقه شروع کرده اند و از این رو احکامی چون جهاد که عزتمندی جامعه اسلامی را در پی دارد هجو می کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!