4

تکاپوی بهائیت جهت برگزاری جشن تولد!

  • کد خبر : 773
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۰
تکاپوی بهائیت جهت برگزاری جشن تولد!

در پی دستورات صادر شده از سوی بیت‌العدل جهت برگزاری جشن تولد برای میرزا حسینعلی نوری، اعضای این فرقه به تکاپو افتاده‌اند تا به هر نحو ممکن این فرمان را اجرایی کنند.

به گزارش مفاز؛ بیت‌العدل که مرکز خط‌دهی به بهائیان محسوب می‌شود، به تازگی طی حکمی خواستار برگزاری جشن‌های باشکوهی به مناسبت دویستمین سالگرد تولد میرزا حسینعلی نوری، بنیان‌گذار این فرقه شده است. در همین راستا عناصر این فرقه ضاله و بی‌هویت با سراسیمگی خاصی در حال تلاش و انجام برخی اقدامات جهت اجرایی شدن این فرمان هستند تا با حضور مسلمانان فریب خورده و جذب شده (محبین) و همین طور بهائیان به اصطلاح دورافتاده از فرقه به برپایی جشن‌های درون فرقه‌ای بپردازند.

بر همین اساس در جلسه‌ای که به همین منظور در یکی از مناطق شهر شیراز تشکیل شده است، با اشاره به اهمیت برگزاری این جشن در راستای کسب جایگاه و کسب هویت در جامعه، از بهائیان ایران خواسته شده تا به صورت هماهنگ در برپایی این مراسم اقدام کنند.

یکی دیگر از بندهای حکم صادر شده تهیه و پخش فیلم‌هایی با محتوای جایگاه میرزا حسینعلی نوری معروف به بهاءالله و ارض قدس با استفاده از بزرگ‌نمایی و غلو جهت جذابیت بصری و تصویری است تا بیننده را محو جذابیت آن کند.

طبق تقویم بهائیت مقرر شده تا این مراسم، در اواخر مهر ماه سال جاری در اقصی نقاط کشور برگزار شود. بر اساس دستورات صادر شده از سوی مرکزیت فرقه موسوم به نقشه پنج ساله چهارم (2021-2016 میلادی) در خصوص نقش ویژه این برنامه‌ها در ادامه حیات بهائیت ابراز شده است:

«بزرگداشت ایام متبرکه در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است. برگزاری شکوهمند این جشن‌ها، فرصت‌هایی را برای بهائیان در اقصی نقاط دنیا فراهم خواهد ساخت تا با تبلیغاتی وسیع جان گرفته و بیشترین تعداد ممکن از دوستان، آشنایان و نیز دیگران را از همه سطوح اجتماعی به این جلسه دعوت کنند و طی فرآیندی با فریب این افراد آنها را جذب کنند. برگزاری این جشن‌ها به هر نحو ممکن مطمئناً موجب افزایش این درک خواهد شد که رعایت این ایام تماماً به سود ما است و باعث تقویت هویت بهایی می‌گردد.»

بر اساس نقشه پنج ساله چهارم بهائیان برگزاری جشن دویستمین سالروز تولد میرزا حسینعلی نوری معروف به بهاء‌الله (2017 میلادی)، علی‌محمد شیرازی معروف به باب (2019 میلادی) و مرگ عباس افندی (2021 میلادی)، جزو سه ایام متبرکه خاص طی این پنج سال می‌باشند.

آنچه مسلم است بهائیان بدین جهت تمام هم و غم خود را معطوف به برگزاری این مراسمات کرده‌اند تا بتوانند هویت جعلی خویش را به اثبات برسانند و تمام هجویات خود را پیرامون این فرقه با دستاویزی تاریخی به اثبات برسانند.

دیده بان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!