3

توهین به مقدسات اسلامی و حق شهروندی بهائیان

  • کد خبر : 38531
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
توهین به مقدسات اسلامی و حق شهروندی بهائیان
نهادهای حقوق بشری غربی با شانتاژ رسانه ای در صدد برآمده اند تا فعالیت های ضد ایرانی مهره های بهائی را امری موجه جلوه دهند و از این رو در پیام های خود، اهانت به مقدسات را به گونه ای جزو حقوق شهرونی محسوب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، امروزه عمده تلاش نهادهای حقوق بشری غربی در خصوص بهائیان چنین است که شرایط را برای مقابله آنان با فرهنگ و مقدسات ایرانیان محیا کنند. مهره های بهائی که از حیث نظری مکرر به مقدسات اسلامی اهانت می کنند و در وادی عمل نیز در صدد کادرسازی و جامعه سازی برای تشکیلات صهیونیستی بیت العدل می باشند، از نظر نهادهای حقوق بشری غربی باید در این قسم خیانت های شان به ایران آزاد باشند.

در حقیقت، نهادهای حقوق بشری غربی با شانتاژ رسانه ای در صدد برآمده اند تا فعالیت های ضد ایرانی مهره های بهائی را امری موجه جلوه دهند و از این رو در پیام های خود، اهانت و توهین به مقدسات را به گونه ای جزو حقوق شهرونی محسوب کرده اند.

از نظر نهادهای حقوق بشر غربی بهائیان مجاز هستند به مقدسات و فرهنگ ایرانیان اهانت کنند درحالی که هیچ فرد یا گروهی نباید نقدی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد نماید.

امروزه تکیه بهائیان بر حمایت های نهادهای حقوق بشری غربی است و به استناد شانتاژهای آن خود را مجاز به فعالیت های مخرب تشکیلاتی می دانند. حال، نباید به جوسازی های ضدانسانی چنین سازمان هایی توجه داشت و اجازه داد تا بهائیان فعالیت های جاسوسی خود در ایران را گسترش دهند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=38531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!