1

تحریف تاریخ و ارزش‌های ملی هدف فرقه ضاله بهائی

  • کد خبر : 49308
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
تحریف تاریخ و ارزش‌های ملی هدف فرقه ضاله بهائی
اهمیت و تاثیر تاریخ ایران زمین در شکست طرح‌های معاندان نظام ایران باعث شده است تا فرقه ضاله بهائی به دنبال تحریف تاریخ ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سایت بهائی “آسو”  ۱۲ اردیبهشت ترجمه مقاله‌ای از یک استاد تاریخ دانشگاه اورشلیم را که با هدف تغییر شیوه آموزش تاریخ ایران به نسل جوان، منتشر شده توسط عرفان ثابتی رونمایی کرد.

«ووال نوح هراری» استاد تاریخ دانشگاه اورشلیم ضمن اشاره به موضوع یادسپاری از گذشته و تمایز آن در این مقاله، انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ و تاثیر آن بر کشور را مورد بررسی قرار داده است.

تاریخ ایران مشاهیر و مفاهیم موثر و عمیق بر موضوعاتی همچون میهن‌دوستی، دین‌پذیری و افتخار ایرانیان به ملّیت و اسلام دارد که معاندین آن را عامل مهم شکست طرح‌هایشان علیه کشور می دانند و در صدد حذف و تحریف تاریخ ایران هستند.

تاثیر تاریخ بر کودکان به دلیل الگوبرداری از مشاهیر دینی، ملِی و وقایع مهم ضمن ایجاد زمینه رشد استعدادها با یادسپاری آنها در ضمیر ناخوآگاه،باعث شده صهیونیسم و بهائیت در پی یافتن راه‌های تحریف تاریخ، خصوصا تاریخ مشاهیر انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ شمسی باشند.

سند ۲۰۳۰ سازمان ملل نمونه‌ای از تلاش دشمنان برای حذف نمادهای ملی و مذهبی خصوصا انقلاب و دفاع مقدس از کتب درسی است که به بهانه دوری کودکان از خشونت در کشور مطرح و مدتی نیز اجرا شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!