1

بهائیان؛ از ادعای قانونمداری تا شانتاژ رسانه ای

  • کد خبر : 52110
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
بهائیان؛ از ادعای قانونمداری تا شانتاژ رسانه ای
امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت، از دفن جسد اعضاء جریان گرفته تا مسئله حجاب، هیچ الزامی به رعایت قانون ندارند...

به گزارش پایگاه خبری مفاز، فرقه ها برای فعالیت در جوامع مورد هدف، از ترفندهای زیادی استفاده می کنند که ادعای قانون مداری یکی از این روش ها می باشد. فرقه هایی از این دست ابتدا سعی می کنند تا خود را تابع قوانین کشور نشان دهند و با این تظاهر، فعالیت های غیرقانونی خود را در خفا دنبال کنند.

فرقه ضاله بهائیت از نمونه های جریان هایی است که می کوشد با این اسلوب اقدامات غیرقانونی خود را توجیه نماید. عناصر این جریان ابتدا عنوان می کردند که طبق گفته سرکردگان فرقه از قانون کشور تبعیت می کنند و این درحالی بود که در عمل، هیچ نشانی از این مدعا دیده نمی شد.

در ایام اخیر، بهائیان حتی دست از این تظاهر نیز برداشته و به طور علنی در شبکه های ماهواره ای برانداز حاضر می شوند. بهائیان نه تنها به مخاصمه علنی با قانون کشور مبادرت می کنند بلکه به هنگام ممانعت از این قسم اقدامات شان به شانتاژ رسانه ای می پردازند.

امروزه بهائیان، از دفن جسد اعضاء جریان گرفته تا مسئله حجاب، هیچ الزامی به رعایت قانون ندارند و با شانتاژ رسانه ای می کوشند تا فعالیت های غیرقانونی خود را محافظت نمایند. با این وصف باید مانع از اقدامات مهره های این فرقه قانون ستیز و ضدایرانی شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!