5

برنامه ریزی تشکیلات بهائی برای گفتگوهای بین‌ نسلی

  • کد خبر : 58169
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
برنامه ریزی تشکیلات بهائی برای گفتگوهای بین‌ نسلی
دفتر تشکیلات بهائی سه‌ شنبه ۲۸ آذر یادداشتی را با عنوان: «فراخوان برای گفتگوی بین‌ نسلی برای یک سیستم چند جانبه متحول‌ کننده» منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز،  این یادداشت که توسط لیلیان انکونزیمانا، نوداهرا یوسف و برایتون کانوما (سه نماینده تشکیلات بهائی در سازمان ملل که در امور جوانان فعالیت دارند) منتشر شده است ادامه فعالیت‌های بهائیت در جهت ارائه راهکار برای ایجاد تغییرات در سازمان ملل است.

تشکیلات بهائی جهت حفظ و تقویت ظرفیت‌های خویش در سازمان ملل به تحولات این نهاد بین‌المللی توجه خاصی داشته و دارد، لذا هنگامی که احساس کرده است مسئولان سازمان ملل به دنبال ایجاد تغییراتی در آن هستند تحرکاتی را در این راستا مانند برگزاری کارگاه‌ها، ارائه محتواهای متعدد، برگزاری جلسات مختلف و… آغاز کرده است.

مطلب منتشر شده و فراخوان مذکور در راستای هدف مذکور و در ادامه کارگاه‌هائی است که چند ماه گذشته در دفتر نمایندگی فرقه ضاله بهائیت در سازمان ملل برگزار شده است.

یکی از رویدادهای مذکور در مورد مرحله بعدی سند توسعه پایدار سازمان ملل و دیگری اجلاس سران در ۲۰۲۴ است که دفتر تشکیلات بهائیت در سازمان ملل مطالب و محتواهای متعددی را در رابطه‌ با آنها منتشر کرده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.