0

انتشار مستند زندگی قره‌العین؛ حمایت از جنبش های زنانه

  • کد خبر : 47754
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
انتشار مستند زندگی قره‌العین؛ حمایت از جنبش های زنانه
این مستند قره‌العین را «زنی ادیب» و «نامی ممنوعه در ایران» معرفی کرده که سرگذشتش در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کانال تلگرامی «طلوع کرمل» وابسته به تشکیلات بهائیت، 17 فروردین، بخش اوّل مستند زندگی «طاهره قره‌العین» با نام «خاک شکوفه آتش» ساخته «شبنم طلوعی» بهائی را منتشر کرد.

این مستند قره‌العین را «زنی ادیب» و «نامی ممنوعه در ایران» معرفی کرده که سرگذشتش در هاله‌ای از ابهام است. طلوعی سعی کرده تا پیوندی میان اقدام به کشف حجاب قره‌العین و جنبش‌های زنانه و ترویج فساد در مقابله با آرمان‌های دینی، برقرار کند.

تشکیلات بهائیت همواره از هر ابزاری برای تحریک و تقویت اغتشاشات در ایران استفاده کرده و انتشار این مستند که محصول کار چند روز هم نیست، در پی حمایت موذیانه این تشکیلات از بحران اجتماعی کشف حجاب در ماه‌های اخیر ایران است.

فرقه سراسر بدعت بهائی که کینه دیرینه از شیعه و مردم ایران دارد، با همدستی آمریکا و اسرائیل و دیگر معاندین نظام، در التهابات اخیر کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش‌‌آفرینی کرد، که بازداشت تعدادی از بهائیان توسط دستگاه‌های امنیتی این مساله را به وضوح ثابت کرد.

«فاطمه برغانی قزوینی» ملقب به «زرّین‌تاج» و مشهور به «قره‌العین» از مریدان شیخی مسلک «سید علی‌محمد باب» و از رهبران جنبش بابیه بوده‌است. وی از متهمین قتل فجیع عمویش شهید «شیخ محمدتقی برغانی قزوینی» معروف به «شهید ثالث» و از سردمداران «واقعه بدشت» بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!