1

ابزارهای نوین جاسوسی در دست بهائیان

  • کد خبر : 40149
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
ابزارهای نوین جاسوسی در دست بهائیان
با آغاز اغتشاشات در برخی از مناطق کشور، مهره های فرقه ضاله بهائیت در شبکه های اجتماعی خود مانند گروه های تلگرامی مبادرت به معرفی اپلیکیشن هایی با سرورهای جاسوسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در حقیقت، از نظر مهره ها و تشکیلات بهائیت، سروری امن محسوب می شود که خدمات دهندگان آن وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

امروزه مهره های بهائی به طور علنی همراهی شان با براندازان را اعلام کرده اند و برخلاف رویه ای که پیش از این داشتند، آشکارا به خط دهی آشوب ها پرداخته اند. البته قابل توجه است، از چندماه قبل تشکیلات بهائیت نرم افزاری برای مهره های خود طراحی کرده که به طور آفلاین و درون شبکه ای فعال می باشد.

هدف تشکیلات بهائیت از طراحی چنین اپلیکیشن هایی این است که بتواند در هر شرایطی با اعضاء فرقه ارتباط داشته باشد و آن ها را خط دهی نماید. با این وصف، بهائیان خود از اپلیکیشن های وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی استفاده می‌کنند و طبق دستور تشکیلاتی از براندازان نیز می خواهند از نرم افزارهایی که آن ها معرفی می کنند استفاده کنند تا با این حربه سرویس های جاسوسی بیگانه بر مسائل داخلی کشور احاطه و تسلط پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!