0

آزار و اذیت بهائیان دستاویز جدید برای تضعیف انقلاب یمن

  • کد خبر : 49293
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
آزار و اذیت بهائیان دستاویز جدید برای تضعیف انقلاب یمن
اتهام آزار و اذیت سیستماتیک بهائیان دستاویزی است که بهائیت به عنوان خدمتگزار نظام سلطه برای تضعیف کشورهای مسلمان ضد استعمار به کار می برد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، دفتر تشکیلات بهائی در سازمان  ملل ۲۱ اردیبهشت از ملاقات “گابریل مونوئرا” نماینده اتحادیه اروپا در یمن با نمایندگان تشکیلات بهائی و تبادل نظر با آنها پیرامون مسائل بهائیان یمن، تشکر کرد. این جلسه با حضور عضو دفتر امور عمومی بهائیان یمن و نماینده تشکیلات بهائی در اتحادیه اروپا و سازمان ملل برگزار شد.

از آغاز انقلاب مردم یمن علیه حاکمان غیرقانونی وابسته به عربستان و غرب تاکنون، دشمنان این جنبش همواره با وضع تحریم ها، بمباران مناطق غیر نظامی، محاصره و غارت منابع ملی یمن تلاش کرده اند تا مقاومت مردم یمن را بشکنند و آنها را وادار به تسلیم کنند.

پس از مواجهه نقشه های فوق با شکست و مقاومت قوی مردم آن سامان، طرح مباحثی مانند نگرانی از وضعیت اقلیت‌ها در یمن از طرف مخالفان نظام فعالی مطرح شده و برای جبران شکستها تحریم‌های جدیدی را علیه این کشور اعمال کرده اند که تشکیلات بهائیت به عنوان ابزار نظام سلطه در منطقه نقش ویژه‌ای را در این طرح بازی می کند.

برگزاری جلسه میان نماینده اتحادیه اروپا و سازمان ملل در یمن، با نمایندگان بهائی در این کشور به بهانه مقابله با آزار و اذیت سیستماتیک بهائیان یمن، توسط حوثی ها، در حقیقت تداوم طرح و نقشه‌ای است که ذکر شد و اختصاص به کشور یمن ندارد بلکه در بلاد دیگر مسلمان و مخالف بهائیت هم این سیاست در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!