1

یک خاخام: صلح در گرو نابودی اسرائیل است/ مغایرت صهیونیسم با آموزه‌های یهود

  • کد خبر : 56079
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
یک خاخام: صلح در گرو نابودی اسرائیل است/ مغایرت صهیونیسم با آموزه‌های یهود
یک خاخام یهودی با بیان اینکه صهیونیسم یک مکتب ناسیونالیستی و افراطی است که صرفاً المان‌ها و اسامی دین یهودی را برای پیشبرد اهداف سیاسی خود یدک می‌کشد، تصریح کرد که تنها راه برقراری صلح در منطقه نابودی رژیم «اسرائیل» است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «الهنان بک» عضو جنبش ضد اسرائیلی «ناتوری کارتا» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در لندن اظهار کرد:‌ «صهیونیسم یک مکتب ضد بشری است. آن‌ها سرزمین فلسطین را غصب کرده و مردم آن را قتل عام می‌کنند.»

وی با بیان اینکه «ما از راه حل ۲ دولتی (تشکیل ۲ کشور مستقل فلسطین و اسرائیل) حمایت نمی‌کنیم» تصریح کرد: «این راه حل مانند این می‌ماند که فردی خانه‌ای را تصاحب و سپس ادعا کند که به‌دنبال صلح و تقسیم ملک است. این چه صلحی است؟»

این روحانی یهودی ادامه داد: «اگر اسرائیل به دنبال صلح است باید دست از اشغال‌گری بردارد و فلسطین را آزاد کند تا مسلمانان، یهودیان و مسیحیان بتوانند در صلح زندگی کنند.»

«بک» به ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمایت از یهودیان اشاره کرد و گفت: «آن‌ها می‌گویند که می‌خواهند مانع وقوع هولوکاست دیگری شوند، اما واقعیت عکس آن است. صهیونیسم باعث افزایش یهودستیزی در سراسر جهان شده و پیروان این دین را در معرض خطر قرار داده است.»

وی خاطر نشان کرد: «تنها راه برقراری صلح در جهان این است که رژیم صهیونیستی از بین برود و در آن صورت ما می‌توانیم مانند گذشته در صلح و آرامش، کنار مسلمانان و یهودیان در فلسطین زندگی کنیم.»

این روحانی یهودی در حالی این مطلب را بیان کرد که وزیر کشور انگلیس در تداوم حمایت تمام قد غرب از رژیم صهیونیستی، هرگونه اظهارنظر درباره نابودی تل‌آویو را جرم‌انگاری کرده است.

«سوئلا برآورمن» در واکنش به افزایش تحرکات ضد صهیونیستی در انگلیس، محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را علیه حمایت از آرمان‌های فلسطین و برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی وضع کرده است.

او چند روز پیش با انتشار پیامی در شبکه ایکس از دیدار با نماینده مذهبی رژیم صهیونیستی در لندن خبر داد و ادعاها علیه جبهه مقاومت را تکرار کرد. برآورمن با اشاره به تداوم تظاهرات ضد صهیونیستی مدعی شد که صبر مقام‌های دولت لندن اندازه‌ای دارد.

با این حال حامیان فلسطین تاکید دارند که تا پایان محاصره غزه و توقف درگیری‌ها به تظاهرات خود ادامه می‌دهند. شنبه گذشته طبق آمارهای منتشر شده افزون بر ۳۰۰ هزار نفر از حامیان فلسطین در خیابان‌های لندن تظاهرات اعتراضی برپا کرده و توقف خشونت‌ها و پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

بر اساس برنامه اعلام شده، شنبه آتی نیز تظاهرات دیگری در لندن برنامه ریزی شده که انتظار می‌رود با مشارکت بالای حامیان فلسطین برگزار شود.

بر اساس این گزارش نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد نمودند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین آخرین طی ۱۸ روز جنایت این رژیم در غزه، پنج هزار و ۸۷ نفر شهید و ۱۵ هزار و ۲۷۳ نفر هم مجروح شدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!