2

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در روز پایانی عید یهودیان

  • کد خبر : 62933
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در روز پایانی عید یهودیان
در آخرین روز از عید موسوم به «پسح» جمع زیادی از شهرک‌نشینان تحت حمایت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید «پسح» یهودی تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش‌بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از هزار و ۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم هزار و ۶۰۰ شهرک‌نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!