0

پیام تل‌آویو به حماس درباره اعیاد یهودیان

  • کد خبر : 54298
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
پیام تل‌آویو به حماس درباره اعیاد یهودیان
رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که مقامات امنیتی تل‌آویو از طریق میانجی‌گران خود، پیامی برای جنبش «حماس» فرستاده و خواستار توقف عملیات‌های فلسطینی طی اعیاد یهودیان شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رسانه‌های عبری امروز (شنبه، ۹سپتامبر) در گزارش‌هایی اعلام کردند که مقامات رژیم اشغالگر روز گذشته، جمعه درخصوص یکی از دغدغه‌های امنیتی خود، پیامی برای سران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ارسال کرده‌اند.

شبکه «آی‌۲۴» به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان»، گزارش داد: «اسرائیل از طریق میانجی‌گران پیام هشداری به حماس داد که اگر در تعطیلات یهودیان در کرانه باختری تیراندازی شود یا موشک پرتاب شود، پاسخ سختی خواهد داد».

در ادامه این گزارش آمده است که نگرانی‌های امنیتی نیروهای امنیتی را بر آن داشت تا هشدارهایی به حماس صادر کنند و از حماس بخواهند هیچ تلاشی برای انجام حملات یا پرتاب موشک انجام ندهد.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود اعلام کردند: این پیام‌ها را از طریق کشورهایی که با هر دو طرف روابط دیپلماتیک دارند، منتقل کرده است؛ در این نامه هشداری صریح وجود داشت مبنی بر اینکه اسرائیل در صورت پرتاب موشک، بدون رد احتمال انجام عملیات نظامی، با قدرت پاسخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش‌ها که شبکه‌ آی‌۲۴ منتشر کرده، «سرویس‌های امنیتی اسرائیل در حال آماده شدن برای مقابله و خنثی کردن عملیات و حملاتی هستند که حدود ۲۰۰مورد و هشدار در روز تخمین زده می‌شود».

این گزارش‌ها در حالی منتشر می شوند که «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه هفته گذشته در آستانه آغاز تعطیلات یهودیان، جلسه ارزیابی امنیتی خود را با مقامات مربوطه در تل‌آویو برگزار کرده بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!