7

پيام تبريک مشاور رئيس‌جمهور به مناسبت عید پسح

  • کد خبر : 33960
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
پيام تبريک مشاور رئيس‌جمهور به مناسبت عید پسح
ماموستا دكتر عبدالسلام كريمي، مشاور رئيس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي فرارسيدن عيد پسح را به جامعه كليميان ايران شادباش گفت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ماموستا عبدالسلام كريمي؛ مشاور رئيس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي فرارسيدن عيد پسح را به جامعه كليميان ايران شادباش گفت.

متن كامل اين پيام به شرح ذيل مي‌باشد:

به نام خداوند جان و خرد

فرا رسیدن عيد پسح، عید آزادی و رهایی انسان از بند اسارت را به جامعه ايرانيان کلیمی و پیروان حضرت موسی کلیم الله (ع)؛ پیام‌آور توحید و عدالت، تبریک و شادباش می‌گویم.

این عید مذهبی که یکی از سه عید بزرگ کلیمیان است، به دلیل نزدیکی زمانی با عید نوروز برای ایرانیان عزیز کلیمی از شکوه و عظمت بیشتری برخوردار است و بدین جهت، برخی از سنت های زیبای نوروز نیز در این عید اجرا می‌شود. ایرانیان کلیمی بیش از دو هزار سال در این سرزمین و در کنار دیگر ایرانیان عزیز مسلمان، زرتشتی و مسیحی، اخلاق‌مدار و صلح‌آمیز زندگی کرده‌اند.

ایران زمین، مهد یکتاپرستی، صلح‌طلبی و مدارا در جهان است. این سرزمین از فرهنگ و تمدن دیرینه و اصیل برخوردار مي‌باشد. فرهنگی که مبتنی بر اخلاق دینی، انسانیت و اندیشه صلح‌آمیز است.

همدلی, همبستگی, انسجام اجتماعی و همزیستی مسالمت‌آمیز توامان با تکریم پیروان ادیان توحیدی، از مهمترین نقاط قوت و قدرت ایرانیان در طول تاریخ است.

اینجانب به عنوان مشاور رئیس جمهور محترم، خود را در شادی ایرانیان عزیز کلیمی شریک می‌دانم و امیدوارم به لطف پروردگار متعال، سال جدید، سالی سرشار از موفقیت، بهروزی و سلامتی برای کلیمیان و همه ایرانیان عزیز پیرو ادیان توحیدی باشد.

عبدالسلام کریمی
مشاور رئيس‌جمهور

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!