5

پادشاه بحرین در دیدار با هیئت صهیونیستی: شما فقط می‌توانید مخالف رفتار برخی افراد باشید، اما نه مخالف مذهب

  • کد خبر : 33703
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
پادشاه بحرین در دیدار با هیئت صهیونیستی: شما فقط می‌توانید مخالف رفتار برخی افراد باشید، اما نه مخالف مذهب
پادشاه بحرین در دیدار با اوریل پرل و جوی مالکا روتنبرگ، از اعضای دپارتمان بازرگانی توافق‌نامه‌های ابراهیمی، روند صلح بین دو کشور را ستود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین از هیئتی از رژیم صهیونیستی در کاخ خود در منامه پذیرایی کرده و هدیه مجسمه کبوتر صلح را از آنها پذیرفت.

پادشاه بحرین در دیدار با اوریل پرل و جوی مالکا روتنبرگ، از اعضای دپارتمان بازرگانی توافق‌نامه‌های ابراهیمی، روند صلح بین دو کشور را ستود و گفت صلح با اسرائیل بیان رسمی یک مشارکت سیاسی بلندمدت است.

پادشاه در مورد جمعیت محلی یهودیان بحرین گفت: «پدرم در سال ۱۹۵۶ در جریان جنگ سوئز از یهودیان محافظت کرده و او محل امنی را تحت نظارت خود به یهودیان محلی داد.»

پادشاه بحرین افزود: «روابط ما با یهودیان همیشه گرم بوده است و ما در ورزشگاهی حدود ۳۰۰۰ نفر از همه مذاهب را به مناسبت ماه مبارک ۰رمضان دعوت کرده و دعای مشترک برگزار می‌کنیم، چرا که ما همه فرزندان ملت هستیم و ما نمی‌توانیم با قدیمی‌ترین دین دنیا مخالف باشیم، دین شما فوق‌العاده است. شما فقط می‌توانید مخالف رفتار برخی افراد خاص باشید، اما نه مخالف مذهب. ما همه فرزندان ابراهیم هستیم.»

پادشاه بحرین در دیدار با هیئت صهیونیستی

پادشاه بحرین افزود: «من دوباره از اسرائیل دیدن خواهم کرد.»

بر اساس نظرسنجی شبکه خبری ILTV اسرائیل، اگرچه تنها کمتر از ۲۰ درصد بحرینی‌ها از عادی‌سازی روابط با اسرائیل حمایت می‌کنند، اما از سپتامبر ۲۰۲۰، دولت بحرین مراحل عادی‌سازی روابط سیاسی، دیپلماتیک، تجاری و فرهنگی خود با اسرائیل را آغاز کرده است.

پادشاه بحرین در دیدار با هیئت صهیونیستی

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!