2

وحشت صهیونیست‌ها از نا امنی در گوشه و کنار جهان

  • کد خبر : 45046
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
وحشت صهیونیست‌ها از نا امنی در گوشه و کنار جهان
تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند شهروندان این رژیم در گوشه و کنار جهان احساس ناامنی می‌کنند و از این رو هویت اسرائیلی خود را افشا نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، برآوردهای اسرائیل نشان می‌دهد که یهودیان در گوشه و کنار جهان به دلیل پدیده فزاینده یهودی‌ستیزی، در سراسر جهان با تهدیدات مختلفی در خیابان‌ها، بسته شدن مغازه‌های یهودیان و آسیب‌های دیگر به آنها روبه‌رو هستند.

راشل بارتز رکس، رئیس دپارتمان یهودی‌ستیزی در سازمان جهانی صهیونیسم در مقاله‌ای که توسط کانال ۱۳ اسرائیل منتشر شد تأیید کرد که یهودی‌ستیزی مشکلی بزرگ برای جوامع یهودی در گوشه و کنار جهان و رژیم اشغالگر است که دیگر نه فقط با نوشتن شعار روی دیوارها یا شکستن سنگ قبرهای آنها جلوه‌گر می‌شود بلکه اکنون ابعاد خطرناک‌تر به خود گرفته است.

این تحلیلگر افزود: درست است که اسرائیل در منظر برخی یک قدرت است، اما فعالیت مخالفانش در سراسر جهان پیامدهای مستقیمی برای امنیت این رژیم دارد.

وی در این مقاله افزود: مسئله امنیت برای یهودیان در سراسر جهان و برای اسرائیلی‌ها در خود اراضی اشغالی خطرناک‌ترین حوزه بوده که ممکن است بر امنیت روزمره آنها تأثیر بگذارد. برخی دولت‌ها میلیاردها دلار کمک‌های اضطراری برای تقویت سامانه گنبد آهنین برای سیستم دفاع ضد موشکی اسرائیل عرضه می‌کنند اما در سال ۲۰۲۲، این کمک‌ها تقریباً متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: تصویب بودجه اختصاص داده شده برای کمک‌های دفاعی، با توجه به گرایش فزاینده ضد اسرائیلی در آمریکا و تقویت سازمان‌های ضد اسرائیلی، گواه جدی بودن وضعیت جهانی پیش روی رژیم اشغالگر است.

وی تصریح کرد: جامعه بین‌المللی شاهد بستر مناسبی برای انتشار دیدگاه‌های ضدیهودی است و فعالیت جنبش جهانی تحریم BDS در دانشگاه‌های آمریکا به‌طور مداوم در حال تقویت شدن است و بر اساس شواهد به نظر می‌رسد از هر سه دانشجو در این دانشگاه یک نفر یک تجربه یهودی‌ستیزی در طول سال تحصیلی داشته و سال ۲۰۲۲ شاهد بیش از ۳۵۰ واقعه علیه صهیونیست‌ها در دانشگاه‌ها بوده و ۱۶۵ تظاهرات و فعالیت در دانشگاه‌های آمریکا در این زمینه ثبت شد.

وی افزود: اکنون بسیاری از دانشجویان اسرائیلی احساس می‌کنند که باید هویت اسرائیلی یا حمایت خود را از این رژیم را پنهان کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=45046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!