0

نژادپرستی یکی از کارشکنی‌های قوم یهود در برابر اسلام است

  • کد خبر : 48086
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
نژادپرستی یکی از کارشکنی‌های قوم یهود در برابر اسلام است
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقامات ارشد امنیتی رژیم اسرائیل معتقدند ارتش این رژیم از یک بحران امنیتی رنج می‌برد و تهدید در چند نقطه ارتش این رژیم احساس می‌شود، اما اولویت‌های اسرائیل موارد دیگری است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت‌اله مجید تلخابی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی روز قدس در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: مقامات اسرائیل در آخرین مقالاتی که نوشته‌اند، نسبت به امنیت این رژیم احساس خطر کرده‌اند. آنان می‌نویسند که تأمین امنیت اسرائیل سخت بوده، چرا که ایرانیان به سرعت به سمت مصونیت هسته‌ای در حرکت هستند.

وی ادامه داد: همچنین مقامات رژیم اسرائیل متقاعد شده‌اند که این رژیم به سمت نابودی خود گام بر می‌دارد. بر این اساس در حال بررسی این مسئله هستند که این حلقه را خودشان دور گردن خود می‌بندند و خودشان، با دست خود خودشان را نابود می‌کنند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سیاست‌های نژادپرستانه و خوی ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل، خون مسلمانان را به جوش آورده و امروز جهان اسلام در حمایت از ملت فلسطین یک‌صدا است.

تلخابی با بیان اینکه نژادپرستی از جمله عوامل دشمنی قوم یهود با اسلام بوده است، تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های ناپسند قوم یهود که مختص این قوم است، تعصب نژادی است. در واقع یکی از کارشکنی‌های قوم یهود در برابر اسلام و مسلمانان نژادپرستی آنان است.

وی بیان داشت: روحیه نژادپرستی قوم یهود در زمان پیامبر اسلامی (ص) نیز موجب گرفتاری‌های بسیاری بود. اکنون نیز پس از هزاران سال این روحیه بر آنان حاکم بوده و یکی از عوامل ایجاد اسرائیل نیز همین روحیه است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: سلطه‌جویی یهود از دیگر عوامل مخالفت این قوم با اسلام بوده و در طول تاریخ این مهم با آنان همراه بوده و در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی این ویژگی را داشته‌اند.

تلخابی با اشاره به اینکه دلیل سرمایه‌گذاری اسرائیل در خبرگزاری‌ها و سینماهای جهان سلطه‌جویی فرهنگی این رژیم است، ابراز داشت: این قوم سرزمین موعود را از نیل تا فرات دانسته و دلیل جنگ و توسعه تروریسم در منطقه خاورمیانه این اعتقاد یهودیان است.

وی اضافه کرد: آموزه‌های دینی قوم یهود از دیگر عوامل مخالفت این قوم با اسلام بوده است. اما قرآن می‌فرماید نصرت خداوند نزدیک است، نزدیک‌تر از آنچه که تصور شود و شاید این موضوع به معنای ظهور منجی عالم بشریت باشد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: رژیم جعلی اسرائیل‌ نمی‌تواند موفقیت‌های جهان اسلام و به خصوص ملت فلسطین را ببیند، بنابراین مسلمانان باید با تمام توان مقابل رژیم اشغالگر اسرائیل ایستادگی کنند.

تلخابی با اشاره به اینکه علاقه شدید به دنیا منشاء بیشتر لغزش‌ها بوده و این مهم موجب غفلت از خداوند نیز می‌شود، افزود: از دیگر عوامل مخالفت یهود با اسلام، دنیاطلبی است. به گونه‌ای که قرآن کریم می‌فرماید علاقه قوم یهود به زندگی دنیوی از تمامی اقوام حتی مشرکان نیز بیشتر است.

وی ادامه داد: به گفته مورخان، یهودیان نخستین اقوامی بودند که برای پیروی از پیامبر اکرم (ص) از سرزمین خود کوچ کردند و در مدینه سکنی گزیدند که به منافع دنیاپرستی خود دست یابند. اما زمانی که دیدند منافع شخصی آنان در خطر است، به پیامبر اکرم (ص) کافر شدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!