0

مورخ یهودی: بنی اسرائیل به مکه و مدینه باز خواهد گشت

  • کد خبر : 57592
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
مورخ یهودی: بنی اسرائیل به مکه و مدینه باز خواهد گشت
دنیس لیپکین، مورخ یهودی، نویسنده کتاب «بازگشت به مکه»: بهار عربی به عربستان خواهد رسید و جنگ داخلی بزرگی در عربستان سعودی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، باز نشر سخنان قدیمی یک نویسنده و مورخ یهودی در یک برنامه تلویزیونی درباره بازگشت بنی اسرائیل به مکه و مدینه در پادشاهی عربستان سعودی جنجال گسترده‌ای را میان کاربران فضای مجازی ایجاد کرد.

وی در این برنامه مدعی می شود که مرزهای اسرائیل «از لبنان تا مکه و مدینه و از نیل تا فرات گسترش پیدا خواهد کرد.»

این همان افسانه خیالی است که صهیونیست‌ها همیشه برای ترویج جاه طلبی‌های استعماری خود از آن استفاده کرده‌اند. جاه طلبی‌هایی که در گذشته مخفیانه مطرح می شد، اکنون بدون شرم در مورد آنها صحبت می‌شود و آن را با متون تحریف شده کتاب مقدس توجیه می‌کنند.

محقق یهودی دنیس آوی لیپکین، نویسنده کتاب «بازگشت به مکه»، در این برنامه تلویزیونی می گوید: بهار عربی به پادشاهی عربستان سعودی خواهد رسید و جنگ داخلی بزرگی در عربستان سعودی آغاز خواهد شد. بر اساس ادعای وی، در این جنگ شیعیان با اهل سنت درگیر می‌شوند و اهل سنت نیز با یکدیگر می‌جنگند.

لیپکین همچنان که انگار از صفحه شطرنج حرف می‌زند، ادامه می دهد: در آینده کسانی که با غرب همکاری می‌کنند – اشاره به کشورهای عربی – از آمریکا کمک می‌خواهند و آمریکا از اسرائیل کمک خواهد خواست. چرا آمریکا بخش‌هایی از پادشاهی عربستان را اشغال نمی‌کند و چرا اسرائیل بخش‌هایی از پادشاهی عربستان را برای نجات این سعودی‌ها اشغال نمی‌کند؟  آنچه من می‌بینم بازگشت بنی اسرائیل به مکه و مدینه و کوه موسی است و مرزهای اسرائیل از لبنان تا مکه و مدینه ادامه خواهد داشت. مسیحیان بیشتری برای زندگی در اسرائیل نقل مکان خواهند کرد و مرزها طبق آنچه در سفر تثنیه فصل ۱۱ آمده از نیل تا فرات و از لبنان تا عربستان سعودی گسترش خواهد یافت.

از نظر این مورخ افراطی، این منابع کتاب مقدس دلیل آنچه در شرف وقوع است را توضیح می‌دهد.

«دنیس آوی لیپکین» کیست؟
«دنیس آوی لیپکین» یهودی متولد نیویورک است که در نوزده سالگی در سال ۱۹۶۸ به رژیم صهیونیستی تبعید شد.

او از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۳ به مدت یک سال در ارتش اشغالگر اسرائیل به عنوان سخنگو خدمت کرد و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۸۹ در بخش توپخانه و سپس به عنوان افسر رابط در دفتر سخنگوی ارتش اشغالگر خدمت کرد.

لیپکین با حضور در شبکه‌های ماهواره‌ای مذهبی وابسته به سازمان‌های صهیونیستی مسیحی در آمریکا، خواستار تشکیل یک اتحاد مسیحی-صهیونیستی برای طراحی و اجرای پروژه تجزیه عربستان سعودی شده است.

لیپکین صراحتا توصیه می‌کند که از تحرکات و شبه نظامیان شیعه در اطراف شبه جزیره عربستان که هدفشان محاصره شبه جزیره عربستان از چهار طرف آن است، استفاده شود تا در نهایت مکه و مدینه را تصرف کنند!

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!