2

مقابله با دشمن حقی دینی و مورد پذیرش یهود است

  • کد خبر : 62047
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
مقابله با دشمن حقی دینی و مورد پذیرش یهود است
كارشناس مسائل سیاسی حق مقابله با دشمن را بر اساس اصلی قرآنی دانست كه حتی در تورات هم آمده و یهودیان آن را قبول دارند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علیرضا اسلامی، كارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با برنامه رویداد با اشاره به این كه قصاص اصلی قرآنی است و حتی در تورات هم آمده است، گفت: اگر با شما دشمنی كردند، حق مقابله دارید و یهودیان همم این اصل را قبول دارند.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و خرابكاری‌ها از سوی رژیم صهیونیستی گفت: اگر تابه‌حال در برابر این‌ها تحمل كردیم، زدن كنسولگری ایران امری واضح و روشن بود و سایر كشورها نیز موافق این اقدام بودند؛ چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد، دیگر در هیچ جای دنیا نمی‌شد اقدامی كرد.

اسلامی حمله به هر كنسولگری را موجب این دانست كه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و خاطرنشان كرد: كشورها اقدام اسرائیل را محكوم كردند و اقدام ایران هم برای تأمین سایر كشورها اهمیت دارد.

این كارشناس مسائل سیاسی با بیان این كه سازمان‌های بین‌المللی نباید طی این ۷۵ سال سكوت می‌كردند و الا دیگر لزومی به این اقدامات نبود، خاطرنشان كرد: برخوردهای دوگانه سبب این مشكلات شد و لذا شاهد اشغال فلسطین بودیم و جنایت‌های كنونی اسرائیل هم مزید بر علت بود.

وی افزود: اگر اقدام عملی نمی‌شد، جنایت‌های اسرائیل توقف نمی‌كرد.

اسلامی در بخشی دیگر از مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اظهار كرد: هم اینك از سوی اسرائیل نامه‌ای داده شده ولی به حمله به كنسولگری اشاره نكردند و نامه دیگر از سوی ایران به سازمان ملل است.

وی گفت: هر كشوری حق دارد از خود دفاع كند و لذا ایران اقدام كرد و در سازمان ملل هم ثبت و ضبط شده است و ظاهراً روسیه و چین ممكن است به درخواست اسرائیل رأی منفی دهند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!