1

مخالفت سازمان‌ یهودی با سفر وزیر صهیونیست به فرانسه

  • کد خبر : 46828
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
مخالفت سازمان‌ یهودی با سفر وزیر صهیونیست به فرانسه
پس از اینکه دولت فرانسه هر گونه تصمیم برای دیدار با وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در جریان سفر هفته آینده‌اش به این کشور را رد کرد، یک سازمان یهودی در فرانسه هم حمایت مالی خود را از برگزاری یک کنفرانس توسط این وزیر صهیونیست در پاریس را پس گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، صندوق ملی یهودیان در فرانسه می‌گوید که حمایت مالی خود را از کنفرانسی که بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی تندرو صهیونیست‌ها در پاریس در آن سخنرانی خواهد کرد، پس گرفته است.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که اخیراً در پی حمله وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای فلسطینی حواره از لزوم نابودی این روستا سخن گفته بود، قرار است هفته آینده برای برگزاری یک کنفرانس به پاریس برود، اما دولت فرانسه نیز اعلام کرده که مقامات این کشور هیچ دیداری با وی ندارند.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد در اقدامی غیرمنتظره مدیر روابط خارجی صندوق ملی یهودیان با سازمان صهیونیستی «Israel is Forever» که برگزارکننده کنفرانس است، تماس گرفت و از آن خواست لوگوی صندوق ملی یهودیان را از کنفرانس حذف کنند.

این مسئول صندوق ملی یهودیان گفته که هیچ ارتباطی با سفر اسموتریچ ندارد.

منابع صندوق ملی یهودیان گفته‌اند که چیزی که مهم است مخالفت کردن با سفر اسموتریچ به فرانسه است تا از اتهام‌ها و تبعات آن علیه این سازمان در فرانسه اجتناب شود.

اقشار مختلف جامعه یهودیان فرانسه نیز مخالفت خود را با کنفرانس اسموتریچ در پاریس اعلام کرده‌اند.

اسموتریچ که در حال حاضر برای حضور در کنفرانسی مربوط به جامعه یهودیان آمریکا در واشنگتن به سر می‌برد، اما دولت آمریکا هم اعلام کرده که به دلیل اظهارات افراطی این وزیر صهیونیست حاضر به دیدار با وی نیست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!