0

رژیم صهیونیستی «ایلان ماسک» را ضد یهود خواند

  • کد خبر : 49268
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
رژیم صهیونیستی «ایلان ماسک» را ضد یهود خواند
پس از آنکه مالک توییتر جورج سوروس صهیونیست را متنفر از بشریت خواند وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ماسک را متهم به یهودستیزی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ایلان ماسک، مالک توییتر و تسلا که دومین فرد ثروتمند جهان است درخصوص جورج سوروس، تاجر صهیونیست که بار‌ها ردپای او در انقلاب‌های رنگی جهان دیده شده است گفت: او (جورج سوروس) مرا یاد مگنیتو (شخصیت شرور فیلم‌های کامیک) می‌اندازد. او می‌خواهد بافت تمدن را فرسایش دهد. سوروس از انسانیت متنفر است.

به گزارش آناتولی‏, پس از این سخنان ماسک وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ماسک با طرح این سخنان یهودستیزی را تبلیغ می‌کند. وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پس از توییتی با رنگ و بوی یهودی ستیزی توسط مالک و مدیر عامل این شبکه اجتماعی کلمه «یهودیان» امروز در توییتر ترند شد.

این وزارتخانه افزود: توییت ماسک بلافاصله منجر به انتشار تئوری‌های توطئه ضد یهود در توییتر شد.

سخنان ایلان ماسک درباره سوروس چند روز پس از آن صورت گرفت که شرکت هلدینگ تاسیس شده توسط این تاجر آمریکایی-مجارستانی سرمایه ۱۶ میلیون دلاری خود را از تسلا پس گرفت.

ایلان ماسک قبلا توسط سازمان‌های یهودی آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفته بود و اتحادیه ضد افترا او را متهم کرد که از زمانی که این سایت را در اکتبر گذشته  خریداری کرد، برای مهار یهود ستیزی و نژادپرستی در توییتر به اندازه کافی تلاش نکرده است. با این حال، این اولین بار است که صهیونیست‌ها مستقیماً از ماسک انتقاد و حتی او را به یهودستیزی متهم می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!