1
در سخنانی در راهپیمایی ظهر عاشورا مطرح شد؛

رهبر انصارالله: آمریکا و لابی یهودی، یزیدیان زمانه هستند

  • کد خبر : 52641
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
رهبر انصارالله: آمریکا و لابی یهودی، یزیدیان زمانه هستند
رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه امت اسلامی در این دوران، با ظلم و شرارت و جنایات یزیدیان لابی صهیونیستی-آمریکایی روبرو است، گفت که آتش زدن و پاره کردن قرآن در کشورهای غربی از سوی این لابی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن بعد از ظهر امروز جمعه، در تظاهرات روز عاشورا سخنرانی کرد و گفت که نهضت امام حسین (ع) تا روز قیامت، به قوت خود باقی خواهد بود.

الحوثی با بیان اینکه امت اسلامی در این دوران، با ظلم و شرارت و جنایات یزیدیان لابی صهیونیستی-آمریکایی روبرو است، تأکید کرد: آتش زدن و پاره کردن قرآن در کشورهای غربی از سوی لابی یهودی صورت می‌گیرد و این مسئله، اوج کفر و تعدی به اسلام و مسلمین است.

امروز مردم یمن به خیابان‌ها آمده و مراسم عزاداری روز عاشورا را در شهرهایی همچون صنعاء، اب، البیضاء، مأرب و صعده برگزار کردند و با انتشار بیانیه پایانی، این مراسم به پایان رسید. در این بیانیه ضمن ابراز ارادت ملت یمن به امام حسین علیه السلام، بر حمایت این مردم از مسئله فلسطین و رد هر گونه عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی تأکید شد.

مردم یمن در تظاهرات خود، به ائتلاف متجاوز عربی در یمن هشدار دادند و خاطرنشان کردند: به شما می‌گوییم که دست ما هنوز روی ماشه است و همچنان برای مقابله با تجاوزات نظامی و محاصره شما، در آمادگی به سر می‌بریم. فداکاری‌ها هر چقدر هم لازم باشد، ادامه خواهد یافت؛ کا نه تسلیم خواهیم شد و نه غفلت خواهیم کرد تا دشمن ملت ما را به کنترل درآورد.

رهبر انقلاب یمن در ادامه، ضمن انتقاد از اشاعه فحشا و انحرافهای جنسی، تصریح کرد: این رذایل، در مسیر آمریکا و غرب قرار دارد و برای منحرف کردن جوامع بشری از هدایت الهی است تا انسانیت را به بردگی بکشانند. فقط با آگاهی، احساس مسئولیت و اقدام جدی، می‌توان با زورگویی و شرارتها مقابله کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد،ایستادگی نُه ساله ملت یمن در برابر تحریم، جنگ، تبلیغات تلاش برای فتنه‌افروزی، به مدد توفیق الهی و پیروی از سنتهای بزرگان از جمله امام حسین (ع) است. لذا امت اسلامی باید در قبال تعدی کشورهای غربی به قرآن کریم، موضع قاطع و جدی اتخاذ کنند.

الحوثی با اشاره به اینکه کمترین پاسخ کشورهای مسلمان به اهانتهای کشورهای غربی، قطع روابط دیپلماتیک و تحریم اقتصادی است، تصریح کرد: به جوامع غربی هشدار می‌دهم که لابی یهودی آنان را به سمت پرتگاه می‌کشاند. وضعیتی هم که جوامع غربی دارد، وضعیت بد و وحشتناکی از نظر بردگی است. از آنان می‌خواهم که خود را از بردگی یهود نجات دهند.

وی تمدن غرب را تمدن وحشیانه‌ای دانست که اخلاق و ارزشهای انسانی را انکار می‌کند و هیچ احترامی برای مقدسات قائل نیست و در پایان از جوامع غربی خواست که در برخورد خود با قرآن، بازنگری کنند و به اسلام گرایش پیدا کنند؛ زیرا اسلام فقط تنها راه نجات جوامع بشری است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!