5

دعوت گروه‌های یهودی برای حمله به مسجد الاقصی و هشدار فلسطینیان

  • کد خبر : 35483
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۵۴
دعوت گروه‌های یهودی برای حمله به مسجد الاقصی و هشدار فلسطینیان
گروه‌های موسوم به «هیکل» برای حملات دسته جمعی و گسترده به مسجد الاقصی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مناسبت عید موسوم به «نزول تورات» (شفوعوت) همزمان با پنجاه و پنهجمین سالگرد اشغال بخش شرقی شهر قدس فراخوان دادند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، گروه‌های موسوم به «هیکل» روز پنجشنبه برای حملات دسته جمعی و گسترده به مسجد الاقصی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مناسبت عید موسوم به «نزول تورات» (شفوعوت) همزمان با پنجاه و پنهجمین سالگرد اشغال بخش شرقی شهر قدس فراخوان دادند.

این مجموعه سازمان‌های یهودی در این روز بر تزیین شهر، برگزاری جشن و انجام مناسک یهودی در اطراف مسجد الاقصی به صورت آشکار تمرکز دارد.

شفوعوت یکی از اعیاد سه‌گانه حج یهودی است که در آن از «هیکل سلیمان» بازدید می‌کنند و دو عید دیگر یهودیان نیز عید العرش و عید پسح نام دارد.

اما از سوی دیگر جنبش‌ها و انجمن‌های مختلف فلسطینی نیز برای تجمع گسترده در شهر قدس برای اقامه نماز جمعه در اطراف مسجد الاقصی فراخوان دادند.

آنها افزودند: حضور گسترده برای اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی تاکید بر عربیت و اسلامیت این مکان مقدس است.

در همین راستا، اداره اوقاف اسلامی قدس نسبت به فراخوان‌های انجام شده یهودی برای حملات گسترده به مسجد الاقصی در هفته آینده هشدار داد.

این نهاد فلسطینی در خصوص تحولات امروز نیز اعلام کرد، ده‌ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت شدید پلیس اشغالگر اسرائیلی درگروه‌های مختلف از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی حمله کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=35483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!