2

درخواست صهیونیست‌ها برای ترور یحیی السنوار

  • کد خبر : 34229
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
درخواست صهیونیست‌ها برای ترور یحیی السنوار
سخنرانی شنبه شب رئیس حماس در نوار غزه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است، به طوری که صهیونیست‌ها خواستار ترور وی شده و به ضعف امنیتی و سیاسی دولت این رژیم اذعان کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نوشته روزنامه رأی الیوم، اظهارات شب گذشته یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه واکنش گسترده فعالان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

یک وب سایت نزدیک به دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات السنوار نوشت که وی یک خطر و تهدید واقعی برای آینده این رژیم به شمار می‌رود.

این رسانه همچنین نوشت: بهتر است که اسرائیل هر چه زودتر یحیی السنوار را ترور کند، چراکه آزادی این مرد باعث تغییرات اساسی در صحنه فلسطین و منطقه شده است؛ به نحوی که به نفع اسرائیل نیست.

همچنین “دانا بن شمعون”، روزنامه‌نگار حوزه فلسطین در این باره اظهار کرد: السنوار می‌گوید که اگر تجاوزات اسرائیل به مسجدالأقصی ادامه یابد، درگیری در پایان رمضان متوقف نخواهد شد. از این صریح‌تر نمی‌شود تهدید کرد و این بار تهدیدهای السنوار کاملا واضح و آشکار بود.

“یونی بن مناحیم”، نویسنده و افسر سابق سرویس‌ اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به اظهارات السنوار اذعان کرد: رئیس حماس در نوار غزه از ضعف امنیتی و سیاسی دولت ائتلافی نفتالی بنت و یائیر لاپید پرده برداشت و به خود اجازه داده است که از روی احساس قدرت، اسرائیل را آشکارا تهدید کند.

“امیر بوخبوط”، خبرنگار شبکه عبری زبان “واللا” هم در این باره گفت: سخنان السنوار بیانگر این مسئله است که آرامش، شکننده و موقتی است و حماس مشغول جمع آوری نیرو، سلاح و آموزش است و هنگامی که احساس کند زمان مناسب است، حملات خود را انجام خواهد داد.

یحیی السنوار شنبه شب در سخنانی به دنبال تعرضات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن خاطرنشان کرد: در آغاز جنگ بعدی، به طور همزمان ۱۱۱۱ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌کنیم و این عدد به تاریخ شهادت یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطین اشاره دارد و این حمله موشکی را عملیات “رهبر ابو عمار” نامگذاری می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!