5

حمایت بازیگر هالیوود از مردم فلسطین سفیر اسرائیل را ناراحت کرد

  • کد خبر : 26008
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
حمایت بازیگر هالیوود از مردم فلسطین سفیر اسرائیل را ناراحت کرد
یک بازیگر زن معروف هالیوود از مردم فلسطین حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «اما واتسون» بازیگر بریتانیایی هالیوود در پستی جدید با فلسطینی‌ها ابراز همبستگی کرده است این حمایت با استقبال گسترده کاربران طرفدار فلسطین و همچنین انتقاد شدید مقامات اسرائیلی مواجه شده است.

این ستاره سینمای هالیوود که به خاطر نقش «هرمیون گرنجر» در فیلم‌های هری پاتر شناخته می‌شود، روز دوشنبه تصویری از یک راهپیمایی حامی فلسطین را با عبارت «همبستگی یک فعل است» به اشتراک گذاشت.

این پست اینستاگرامی درحالی منتشر شده که تصویر این پست ابتدا در ماه می سال گذشته توسط گروه Bad Activism پس از حمله مرگبار 11 روزه اسرائیل به نوار محاصره شده‌ی غزه منتشر شد. در آن زمان، تعدادی از سلبریتی‌ها به این درگیری پرداختند و چهره‌هایی مانند بلا حدید و سوزان ساراندون پیام‌هایی در حمایت از فلسطینی‌ها ارسال کردند.

این پست که تا روز سه‌شنبه نزدیک به یک میلیون لایک و بیش از ۸۹۰۰۰ کامنت داشت، مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی طرفدار فلسطین قرار گرفت اما مقامات صهیونیست به خصوص سفیر اسرائیل در سازمان ملل را عصبانی کرد. گیلعاد اردان در حساب توییتری خود مدعی شد: «تخیل ممکن است در هری پاتر کار کند اما در واقعیت کار نمی کند. اگر چنین شود، جادوی مورد استفاده در دنیای جادوگران می تواند شرارت‌های حماس (که زنان را سرکوب می کند و به دنبال نابودی اسرائیل است) و تشکیلات خودگردان (که از ترور حمایت می کند) را از بین ببرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=26008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!