8

حضور پرشور شهروندان یهودی اصفهان در مراسم روز قدس

  • کد خبر : 34352
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
حضور پرشور شهروندان یهودی اصفهان در مراسم روز قدس
یهودیان ایران در روز جهانی قدس با حضور خود نفرت و انزجار خودشان را از رژیم غاصب رژیم صهیونیستی اعلام کردند. ایشان به مطالب قابل توجه ای نظیر اینکه ما به پیروی از اصل زرین در تورات، از مردم مظلوم فلسطین و یمن حمایت می کنیم اشاره کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شهروندان یهودی در اصفهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم و آزادی خواه فلسطین اعلام کردند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که روز حمایت از مردم مظلوم و آزادی خواه فلسطین نام گذاری شده است، یهودیان ایران نیز با حضور پرشور خود نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در مصاحبه ای که با شهروندان یهودی در اصفهان انجام شده است، آنان به مطالب قابل توجه ای اشاره کردند که به برخی از مهم ترین آنها اشاره می شود:

یکی از جوانان یهودی گفت: «در تورات صراحتاً به این اصل اشاره شده است که «هم نوعت را مانند خودت دوست بدار.»[1] در ادامه گفت: «ما به پیروی از تورات به همه دنیا عشق می ورزیم و باید صلح و صفا در دنیا برقرار باشد.» «دفاع از مظلوم جزء آرمان های تمام ادیان است و اگر از مظلوم دفاع نکنیم در واقع به ظالم بها بخشیدیم.»

شهروند دیگر یهودی گفت: «پیام من به یهودیان دنیا این جمله معروف امام خمینی[رحمت‌الله‌علیه] است که فرمود حساب یهود از اسرائیل جداست.» در ادامه گفت: «تمام جنایت ها و کودک کشی هایی که از سوی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد با فرهنگ یهود در تضاد است. یهودیت واقعی کشتار مردم مظلوم فلسطین را تأیید نکرده و نخواهد کرد.»

شهروندان دیگر یهودی گفتند: «هدف ما از شرکت در راهپیمایی قدس حمایت از مردم دنیا نظیر یمن و فلسطین است.» «ما به خاطر فرمان رهبر انقلاب در این راهپیمایی حضور پیدا کردیم»

[1]. این قاعده به عنوان «قاعده زرین» در یهودیت مشهور است.
[2]. خبرگزاری الکوثر، جمعه 9 اردیبهشت 1401

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=34352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!