2

حماس: سخنان وزیر صهیونیست نشانه سادیسم حاکم بر سران اسرائیل است

  • کد خبر : 58571
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
حماس: سخنان وزیر صهیونیست نشانه سادیسم حاکم بر سران اسرائیل است
جنبش حماس اظهارات وزیر میراث رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم کوچاندن فلسطینیان از غزه را شدیداً محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز به نقل از العهد، جنبش حماس اعلام کرد که سخنان وزیر میراث رژیم اشغالگر نازی برای کوچاندن ساکنان غزه و یافتن راهی دردناک‌تر از مرگ برای انتقام از فلسطینی‌ها، نشانه آشکار سطح سادیسمی است که بر رفتار رهبران این رژیم تروریست حاکم است و دلیل این حجم از جنایات بی‌سابقه علیه شهروندان بی‌گناه از کودک و زن و سالمند را توضیح می‌دهد؛ این توجیه مستقیم از سوی حکومتی است که قله‌های افراط‌گرایی، تروریسم و ​​سادیسم را فتح کرده است.

این جنبش همچنین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن خواسته است تا به طور جدی مداخله کنند تا این رژیم و رهبران آن را به دلیل جنایات و اقدامات خود علیه مردم فلسطین پاسخگو نمایند و جلوی جنایات مداوم و نقض آشکار قواعد و قوانین بین‌المللی این رژیم را که با برنامه‌ریزی قبلی در برابر چشم جهانیان رخ می‌دهد بگیرند.

ماه گذشته میچای الیاهو، وزیر میراث اسرائیل با حضور در یک برنامه رادیویی اعلام کرد که پرتاب بمب هسته‌ای به غزه از جمله گزینه‌های این رژیم بوده و فلسطینیان مقیم غزه باید به ایرلند یا به صحرا بروند. الیاهو تاکید کرد که به هیچ وجه نباید به ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اجازه داده شود.

وزیر راست افراطی اسرائیل خواستار اشغال مجدد غزه و ساخت شهرک‌های یهودی‌نشین در این منطقه شد. الیاهو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای فلسطینیان مقیم غزه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گفت: می‌توانند به ایرلند یا دشت‌ها بروند. هیولاها در غزه باید برای خود راه‌حل پیدا کنند.

وی به پرسش مجری برنامه درباره احتمال پرتاب بمب هسته‌ای به غزه چنین جواب داد: این یکی از احتمالات است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!