6

جنایت‌شویی با دختران زیبا/ ملکه زیبایی عراق در جمع نظامیان اسرائیلی

  • کد خبر : 58506
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
جنایت‌شویی با دختران زیبا/ ملکه زیبایی عراق در جمع نظامیان اسرائیلی
«ساره عیدان» ملکه زیبایی سال ۲۰۱۷ عراق به فلسطین اشغالی سفر کرده و در جمع تعدادی از نظامیان زن رژیم اشغالگر حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، استفاده ابزاری ارتش اسرائیل از دختران نظامی صهیونیست برای پوشش گذاشتن بر جنایات خود، راهکار تازه‌ای نیست، اما با شروع جنگ اخیر، ناگهان حجم انتشار تصاویر و کلیپ‌های سربازان دختر ارتش صهیونیستی به‌ویژه در شبکه اجتماعی تیک تاک افزایش پیدا کرده است.

در تازه‌ترین اقدام در راستای این تبلیغات زنانه، «ساره عیدان» ملکه زیبایی سال 2017 عراق و نماینده این کشور برای شرکت در مسابقه جهانی Miss Universe 2017، به فلسطین اشغالی سفر کرده و با حضور در شهرک‌های اطراف غزه و پوشیدن لباس نظامی با تعدادی از نظامیان زن رژیم اشغالگر حضور دیدار کرد.

ساره عیدان که اکنون کاندیدای انتخابات کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۴ است، مصاحبه‌ای با شبکه ۱۲ اسرائیل انجام داده و در مقام یک سخنگوی ارتش کودک‌کش صهیونیست، به مردم عراق و فلسطین حمله کرد.

ساره عیدان پیشتر و به‌هنگام حضور در مسابقه Miss Universe 2017 در لاس وگاس، تصاویری از خود به همراه ملکه زیبایی رژیم صهیونیستی، آدار گاندلزمن، منتشر کرد و نوشت: «صلح و دوستی از دو ملکه زیبایی عراق و اسرائیل».

گفته می‌شود که دولت عراق در سال ۲۰۱۹ پس از انتقادهای ساره عیدان از دولت عراق و سخنرانی او در شورای حقوق بشر سازمان ملل و حمایتش از اشغالگران صهیونیست، تابعیت وی را لغو کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!