1

«گروه بین‌المللی بحران» و «جرج سوروس» یهودی

  • کد خبر : 53124
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
«گروه بین‌المللی بحران» و «جرج سوروس» یهودی
یک سازمان ظاهراً غیردولتی و غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۹۵ با هدف فعالیت در زمینهٔ مطالعه مناقشات خشونت‌بار و تدوین راه‌حل برای آن‌ها تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبر مفاز، با این حال، افراد حاضر در هیئت امناء این سازمان که همه از سیاستمداران و سرمایه‌داران و چهره‌های آکادمیک متنفّذ هستند، نفوذ بسیار عمیق و محکم آن در ساختار حکومتی ایالات متحده و سایر کشورهای غربی، دسترسی‌های گستردهٔ آن به حلقه‌های تاثیرگذار سیاست و اقتصاد و منابع مالی تأمین‌کنندهٔ فعالیت آن، نشان می‌دهد که این سازمان که مقر اصلی آن در بروکسل بلژیک است، در همکاری تنگاتنگ با دولت ایالات متحده و متحدان غربی آن کار می‌کند.

چهرهٔ اصلی و تأمین‌کنندهٔ مالی اصلی این سازمان هم کسی نیست جز کسی که نام او با فتنهٔ ۸۸ برای ایرانی‌ها هم به نامی آشنا تبدیل شد:  جرج سوروس یهودی.

جرج سوروس، سرمایه‌دار یهودی صهیونیست، با اصالت مجارستانی، در دنیا به پدر انقلاب‌های رنگی معروف است، چرا که وقتی اولین‌بار در ۲۰۰۴ در اوکراین ماجرای «انقلاب نارنجی» پیش آمد و ویکتور یوشچنکو، مهرهٔ طرفدار آمریکا به‌واسطهٔ آن اعتراضات خیابانی روی کار آمد، معلوم شد که پول و فرماندهی این سرمایه‌دار صهیونیست، از طریق بنیاد زیر نظر او  بنیاد جامعه باز (Open Society Foundations) هدایت‌کنندهٔ ماجرا بوده، و او همین روند را در سایر انقلاب‌های رنگی در منطقه قفقاز و آسیای مرکزی ادامه داد.

نام سوروس در فتنهٔ ۸۸ هم به میان آمد و بسیاری از تحلیل‌گران داخلی و تحلیل‌گران رسانه‌های آلترناتیو غربی درباره حضور سوروس به‌عنوان یکی از نقش‌آفرینان آن غائله قلم زدند.

حتی رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) مورخ ۲۰ اردیبهشت ۹۶، بدون نام بردن از سوروس، نقش او را در فتنهٔ ۸۸ متذکر شدند:

اگر کسی علیه امنیّت این کشور بخواهد قیام بکند، قطعاً با عکس‌العمل و واکنش سخت مواجه خواهد شد؛ این را بدانند. آن صهیونیستِ پول‌دارِ آمریکاییِ خبیث که گفت من گرجستان را با ده میلیون دلار توانستم زیرورو کنم، در سال ۸۸ به فکر افتاد که جمهوری اسلامی را هم این‌جوری [کند]. ببینید این خطای در تطبیق و این حماقت در شناخت به کجا می‌رسد که جمهوری اسلامیِ با این عظمت را، ملّت ایرانِ با این عظمت را مقایسه کنند با کشورهای دستِ چندم دنیا و بخواهند اثر بگذارند و کار بکنند.

برگرفته از: «شعبدهٔ یهود در برجام»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!