3

تمرین ذبح قربانی برای عید پسح در مسجدالاقصی توسط سازمان‌های صهیونیستی

  • کد خبر : 47529
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تمرین ذبح قربانی برای عید پسح در  مسجدالاقصی توسط سازمان‌های صهیونیستی
منابع عبری زبان ۱۳ فروردین‌ماه، اعلام کردند سازمان‌های موسوم به «کوه هیکل» مراسمی ترتیب خواهند داد که در آن ذبح قربانی برای عید پسح یهودی در نزدیکی مسجدالاقصی تمرین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد: این مراسم در نزدیکی مسجدالاقصی برگزار شده و در آن یک بُز کوچک ذبح و سلاخی می‌شود تا در جریان آن شهرک‌نشینان آموزش‌های لازم را دریافت کرده و برای تقدیم قربانی واقعی در روز عید پسح آماده شوند.

عید پسح یکی از اعیاد یهودی است که در ۱۵ آوریل تقویم یهودی مطابق با ۵ آوریل ۲۰۲۳ به مدت ۷ روز جشن گرفته خواهد شد.

در همین رابطه، احمد ابوحلیبه، رئیس کمیته قدس و مسجدالاقصی در مجلس قانونگذاری فلسطین اعلام کرد: تهدیدات شهرک‌نشینان در خصوص ذبح قربانی در مسجدالاقصی آتشفشان خشم تمام مسلمانان را منفجر خواهد کرد.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: تجمع شهرک‌نشینان در مسجد الاقصی برای ذبح قربانی اوج قلدری و تمامیت خواهی شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی است که ملک اختصاصی مسلمانان به شمار می‌رود.

این عضو مجلس قانون گذاری فلسطین تمام مردم و گروه‌های فلسطینی را به حمایت از قدس و ساکنان آن و دفاع از مسجدالاقصی فراخواند.

همچنین اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی نیز خواستار اعلام وضعیت اضطراری در مسجدالاقصی و باز کردن درب‌های آن برای حضور هر چه بیشتر فلسطینیان در این مکان مقدس شد.

این اداره ضمن دعوت از نهادهای عربی، اسلامی و بین المللی برای ایستادگی در برابر اشغالگران و حمایت از مردم فلسطین و مقدسات آنها از جامعه بین‌الملل خواست به مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود در قبال این ملت و جنایات رژیم صهیونیستی پایبند باشند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!