5

تشویق دانش‌آموزان به قتل عام مردم غزه توسط خاخام یهودی

  • کد خبر : 60594
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
تشویق دانش‌آموزان به قتل عام مردم غزه توسط خاخام یهودی
یک خاخام یهودی دانش‌آموزان مؤسسه تحت آموزش خود را برای نابودی مردم غزه تحریک کرده و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را جنگی دینی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، خاخام الیاهو مالی، رئیس مؤسسه مذهبی یشیوا شیرات موشه در یافا از شاگردان خود که پس از فارغ‌التحصیلی از مؤسسه در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند، خواست تا با توجه به اینکه بر اساس آنچه که در شریعت یهود گفته می‌شود، ساکنان غزه را قتل عام کنند.

مالی جنگ اشغالگران علیه غزه را یک جنگ مذهبی توصیف کرد و گفت: قانون اساسی در جنگ مذهبی و در این مورد در غزه این است که طبق آنچه که در تورات آمده هیچ یک از آن‌ها نباید زنده بمانند و اگر آن‌ها را نکشید، شما را خواهند کشت. خرابکاران امروز کودکان عملیات‌های نظامی سابق هستند که زنده مانده‌اند. زنان فلسطینی هم کسانی هستند که این خرابکاران را به دنیا می‌آورند.

مالی در پاسخ به سؤالی در مورد کشتار سالمندان در غزه گفت: بین جمعیت غیرنظامی در سایر نقاط و غیرنظامیان در غزه تفاوت وجود دارد؛ در غزه طبق برآوردها ۹۵ تا ۹۸ درصد خواهان نابودی ما هستند.

وی درباره کودکان فلسطینی هم اظهار داشت: کودکان امروز، مبارزان فردا هستند که در این زمینه ابهامی وجود ندارد؛ خرابکاران امروز، کودکان دیروز بودند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!