2

بیشترین دشمنی یهود با شیعیان، به ویژه ایرانیان است

  • کد خبر : 36078
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
بیشترین دشمنی یهود با شیعیان، به ویژه ایرانیان است
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنی اصلی رژیم صهیونیستی با عرب‌ها و مسلمانان نیست، بلکه دشمنی آنها با «شیعیان» بوده و در روزگار ما بیشترین دشمنی یهود با «شیعیان و به ویژه ایرانیان» است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ستار هدایت خواه در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از دوسال کرونا و بعد از شهادت سپهبد سلیمانی نخستین راهپیمایی برگزار می شود، باید تلاش کنیم این راهپیمایی باشکوه برگزار شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این راهپیمایی باید به صورت خودجوش، مردمی و با حضور تشکل ها و هیئت های مذهبی و مردمی برگزار شود.

وی خواستار تمرکز همه نهادهای مکلف، تبلیغی و رسانه ای بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس شد و ادامه داد: روحانیون و مبلغان ماه مبارک رمضان می توانند محور سخنرانی خود را در شب های قدر با موضوع راهپیمایی روز قدس و پاسخگویی به شبهات قرار دهند.

هدایت خواه افزود: با توجه به اینکه جریان های معاند و همسو با رژیم صهیونیستی تلاش بسیاری برای انحراف بسیاری از مسائل به ویژه مسئله قدس می کنند، می طلبد که رسانه‌ها، فضای مجازی و حقیقی در این زمینه تبیین و روشنگری لازم را در زمینه توطئه‌های دشمن در دستور کار داشته باشند.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنی اصلی رژیم صهیونیستی با عرب‌ها و مسلمانان نیست، بلکه دشمنی آنها با شیعیان بوده و در روزگار ما بیشترین دشمنی یهود با «شیعیان و ایرانیان» است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط فلسطین و حرکت هایی که در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده، نیازمند حمایت های معنوی مردم هستند.

هدایت خواه با اشاره به اینکه ملت ایران و همه ملت های آزادی خواه دنیا حامی ملت فلسطین هستند، افزود: باید از همه ظرفیت ها برای حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای حضور فعال در راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار کوتاه شدن برنامه های حاشیه و سخنرانی در روز جهانی قدس با توجه به روزه دار بودن مردم شد و گفت: رسانه ها می توانند بر روی پروتکل های «یهود» کار کنند تا مردم بیشتر با افکار و عقاید آنها آشنایی لازم را پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=36078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!