1

افزایش نفرت از نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

  • کد خبر : 50352
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
افزایش نفرت از نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
جدیدترین نتایج نظرسنجی توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که محبوبیت بنیامین نتانیاهو و احزاب ائتلافی کابینه وی همچنان در حال کاهش است.

براساس این نظرسنجی، بنی گانتس وزیر پیشین جنگ و از چهره‌های شاخص اپوزیسیون، توانسته، محبوبیت خود را در ماه‌های اخیر حفظ کند، درحالی که احزاب تشکیل دهنده کابینه ائتلافی کنونی نتانیاهو در کنست درصورتی که امروز انتخابات برگزار شود، درحال کاهش یافتن است.

نظرسنجی انجام شده توسط شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که حزب اردوگاه ملی به رهبری گانتس ۲۸ کرسی را کسب خواهد کرد، درحالی که در صورتی که امروز انتخابات کنست برگزار شود، حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ۲۳ کرسی و حزب یش عتید (آینده‌ای هست) به رهبری “یائیر لاپید” رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر پیشین ۱۹ کرسی را از آن خود خواهد کرد.

حزب شاس به رهبری «آریه درعی» از احزاب کنونی ائتلافی با حزب لیکود و دولت کنونی رژیم صهیونیستی که از احزاب حریدی به شمار می رود نیز ۱۰ کرسی را از آن خود خواهد کرد.

احزاب اتحاد یهودیت توراتی (یهدوت هتوراه) ائتلافی از دو حزب سنت‌گرای یهودی آگودات اسرائیل و دگل تورات به رهبری «اسحاق گلدکنوف» و «موشه گافنی» ۷ کرسی، فهرست «صهیونیسم مذهبی» به رهبری بزالل اسموتریچ وزیر تندرو و افراطی کنونی کابینه نتانیاهو ۶ کرسی و حزب «عتسماه یهودیت» [قدرت یهود] به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر «امنیت داخلی» رژیم صهیونیستی، تنها خواهد توانست ۵ کرسی را بدست آورد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!