5

اعتراض مارک رافلو، بازیگر آمریکایی به شهادت کودکان بی‌دفاع غزه

  • کد خبر : 60531
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
اعتراض مارک رافلو، بازیگر آمریکایی به شهادت کودکان بی‌دفاع غزه
بازیگر آمریکایی ضمن درخواست از دولت آمریکا برای شریک نشدن در کشتار مردم غزه به نام مردم این کشور، گفت: به نام ما، ریشه آزادی را که ادعا می‌کنید برای آن مبارزه می‌کنید، از بین نبرید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «مارک رافلو» بازیگر سرشناس آمریکایی گفت: ما معتقدیم که این مسئولیت ما است تا در برابر بی‌عدالتی‌هایی که دولت آمریکا به اسم ما انجام می‌دهد، مقاومت کنیم.

وی در ادامه سخنانش خطاب به دولتمردان آمریکایی افزود: به اسم ما، جنگ‌های بی پایان انجام ندهید. مرگ دیگر بس است. به نام ما، دیگر غیرنظامیان را بمباران نکنید و کودکان را نکشید. اجازه ندهید تاریخ از روی قبرهای بی نام و نشان قضاوت کند. به نام ما، ریشه آزادی را که ادعا می‌کنید برای آن مبارزه می‌کنید، از بین نبرید.

مارک رافلو تصریح کرد: بیایید با دستان خود، تأمین تسلیحاتی و مالی برای نابودی خانواده‌ها در سرزمین خارجی فراهم نکنیم؛ با دهان خودمان اجازه ندهیم که ترس ما را وادار به سکوت کند؛ با قلب‌های خودمان اجازه ندهیم تمام آدم‌ها شیطان به نظر برسند. اینها نباید به اسم و اراده ما باشد.

این هنرمند آمریکایی خاطرنشان کرد: ما وعده مقاومت و ائتلاف با کسانی می‌دهیم که به خاطر مخالفت با جنگ تحت حمله قرار می‌گیرند. ما وعده می‌دهیم آرمان‌های مردم جهان را برای عدالت، آزادی و صلح محقق کنیم. این امکان وجود دارد که این جهان جور دیگری باشد و ما وعده می‌دهیم آن را محقق سازیم.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: بیش از سیزده هزار کودک در غزه کشته شدند. همه این کشتارها باید متوقف شود. الان آتش بس کنید.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!