1

احداث ۴۴۰ واحد صهیونیست‌ در راستای یهودی سازی

  • کد خبر : 49644
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
احداث ۴۴۰ واحد صهیونیست‌ در راستای یهودی سازی
رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست شهرک سازی های غیرقانونی و یهود سازی بیشتر شهر اشغالی قدس و کرانه باختری رود اردن،۴۴۰ واحد صهیونیست نشین احداث می کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز به نقل از منابع صهیونیستی، هیات برنامه ریزی و ساخت و ساز رژیم صهیونیستی موافقت اولیه خود را با ساخت ۴۰۰ واحد جدید در منطقه فلسطینی واقع در کرانه باختری و قدس شرقی اعلام کرده است.

این منابع می گویند که هدف از این طرح، ایجاد یک منطقه صهیونیست نشین در قلب این مناطق فلسطینی است.

شهرک صهیونیستی جدید قرار است در منطقه «ابودیس» که یک منطقه فلسطینی است و دیوار امنیتی کرانه باختری آن را به دو قسمت تقسیم می کند، ساخته شود.

منابع صهیونیستی از طرح و برنامه های این رژیم برای ایجاد مناطق صهیونیستی دیگر در قدس و کرانه باختری خبر دادند.

رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز از برنامه جدید برای ساخت صدها واحد برای صهیونیست های مهاجر در قدس خبر داد.

براساس این طرح، یکهزار و ۷۰۰ واحد صهیونیست نشین جدید در قالب ساختمان های ۱۲ طبقه، فضاهای تجاری، عمومی و پارک و فضای سبز احداث خواهد شد.

شهرداری قدس وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پروژه در چارچوب طرح تفصیلی موسوم به ۲هزار و در تکمیل طرح های پیشین اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، درحال حاضر تقریبا نیم میلیون اسرائیلی در شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی زندگی می کنند و کابینه رژیم صهیونیستی از طریق این طرح ها همچنان به اشغال کرانه باختری ادامه می دهد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه در بیانیه‌ای، برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت صدها واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در شهر قدس را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده که رونمایی از برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت صدها واحد مسکونی در قدس در چارچوب طرح موسوم به ۲هزار، گامی در راستای یهودی سازی قدس و جدا کردن آن از مناطق فلسطینی نشین و الحاق آن به سرزمین های اشغالی است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان این اقدام اشغالگران را نادیده گرفتن و بی توجهی به تلاش های بین المللی و منطقه ای برای کاهش تنش‌ها عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!