1

معرفی ۳۳ بقعه پیامبران الهی با هدف تحکیم وحدت ادیان

  • کد خبر : 38714
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
معرفی ۳۳ بقعه پیامبران الهی با هدف تحکیم وحدت ادیان
مدیرکل بقاع متبرکه واماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ۳۳ بقعه‌ پیامبران الهی در کشور با هدف تحکیم وحدت ادیان معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مدیرکل بقاع متبرکه واماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دوره آموزشی هیت امنای اماکن متبرکه چهارمحال بختیاری با اشاره به شناسایی ۸۷۸۶ بقعه متبرکه در کشور گفت: مهمترین برنامه امسال این سازمان معرفی ۳۳ بقعه‌ پیامبران الهی است.

حجت الاسلام محمد نوروزپور افزود: این امر با هدف تحکیم وحدت ادیان و جذب گردشگر مذهبی انجام می‌شود. وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۶۶۶۰ بقعه از این بقاع، آرامگاه امامزادگان و بقیه آن‌ها علما، مشاهیر و شهدای شاخص هستند طرح افق در جوار ۲۰۰۰ بقعه متبرکه ایجاد شده است که آموزش‌های تخصصی قرآن کریم در طول سال از مهمترین برنامه‌های این کانون‌های فرهنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با اشاره به وجود ۱۰۰ بقعه متبرکه در استان این اماکن را ظرفیت بزرگی در جذب گردشگران همراه با خدمات فرهنگی دانست. حجت‌الاسلام امیری افزود:به منظور ایجاد و تکمیل زیرساختها، عضویت نیرو‌های جدید در هیات امنا‌ها و توسعه این اماکن برگزاری دوره‌های تخصصی یک ضرورت است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=38714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.